Steyni Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 har en xr3 87 mod som har mye elektrisk.el viduet sluttet å virke og jeg lurte på om det er noen som har kobingsjema ? alt av interesse ;P tror ford orion har mye likt... Lenke til kommentar
Spoocyman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 er d kutta ledninger å sån? Lenke til kommentar
Steyni Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 klarte å finne feilen. men er det noen som har en koblingsjema over det elektriske på denne bilen ? Det hadde jeg satt stor pris på Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Er nok noe som Gud og hvermannsen ikke har, Haynes-bøkene bruker å ha enkle og oversiktlige diagrammer over ledningsnettene. Lenke til kommentar
Steyni Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Er nok noe som Gud og hvermannsen ikke har, Haynes-bøkene bruker å ha enkle og oversiktlige diagrammer over ledningsnettene. Synes det er litt synd å bruke penger på en sån bok... Er den nyttig når det gjelder motor deler og diverse skruer og dubeditter.? oversiktlig bilder. ? Jeg trenger for såvidt koblingsjema over hele ledningsnettet. også for el-vinduer og sentrallås som jeg tror er ekstrautstyr.. Hater å følge ledninger som går gjennom et fordeler plastrør får så å skifte farge til å komme til sikringsboksen som skal alleveier inkludert gjennom torpedoveggen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå