fxwz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Sendte inn min halveis defekte Ipod til Apple i Nederland for noen uker siden. Regnet vel med å få tilbake samme pådd jeg da, men gjett hva jeg fikk i posten idag! Endret 1. juni 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg tipper du fikk en ny "pådd". McChill! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 [...]men gjett hva jeg fikk i posten idag! Reklame? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 men gjett hva jeg fikk i posten idag! ...en halvmoden camembert? uansett, grattis med pådden Greier meg ikke en dag uten min, hvordan holdt du ut under hele prosessen? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 men gjett hva jeg fikk i posten idag! ...en halvmoden camembert? uansett, grattis med pådden Greier meg ikke en dag uten min, hvordan holdt du ut under hele prosessen? Jeg har en k508i da, vel har vel plass til toppen 4 sanger på den Har PSP da, men det har ikke akkurat vært noe stas å drasse på den om dagene! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har også fått meg mp3-spiller. 1GB flashminne. Grattis til deg, og grattis til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå