ⅵdar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hipp hurra! jeg hadde null hull! forrige gang måtte jeg ta en støgg rotfylling. slapp unna med litt skraping av tannstein denne gangen. edit: tannlegen sa jeg var flink å pusse tennene Endret 1. juni 2005 av premium Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer med null hull! Jeg hadde 6 stk selv, skal bore i to av dem, den 7 juni... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Null hull Har selv aldri hatt hull i tennene Digg følelse det der, væfall når kompisene dine har hull Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så sant så sant, aldri hull jeg heller! Utrolig nok, dropper tannpusset titt og ofte jeg, makter ikke, but still, ingen hull. Det er et mirakel. Spesielt eid er det når jeg har flere kompiser med MASSE hull, spesielt en av dem, som alltid har 2-3++hull hver bidige gang han er hos tannlegen. Må nesten bare skyve inn gebisset snart tror jeg, hehe. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg skal til tannpleier i morgen :O men det er bare sjekk da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå