DesertGlow Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bærbare multimediaspillere, eller PMP som de gjerne blir omtalt som, blir stadig mer populære. Vi skal ta en titt på flere slike og begynner med iRivers PMP-120. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Pluttselig forsvant den. Feil Beklager, artikkelen du søker finnes ikke. Venligst prøv vårt søk. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hva skjer? Hvor er alle artiklene? Først var hovedsiden nede, men nå er bare artiklene borte.. Server crash? /Espen EDIT: Der ja Alt i orden nå.. Endret 1. juni 2005 av espenah Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 fant den jeg Jeg lurte på hvor lang tid det konverteringsprogrammet bruker når man skal konvertere en vanlig spille-film? F.eks en 1.5 timers lang film.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvor stor (cm) er den? Størrelse: 139 x 32 x 84 mm Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 fant den jeg Jeg lurte på hvor lang tid det konverteringsprogrammet bruker når man skal konvertere en vanlig spille-film? F.eks en 1.5 timers lang film.. Det kommer helt an på hvor kraftig datamaskin du har. Konverteringsprogrammet bruker i utgangspunktet kun normale decoding/encoding-rutiner. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 vel, hvor lang tid tok d på din maskin da? og hva slags maskin har du Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjenn, ARCHOS er BEST!! :!: Den har knalldisplay,det henger ikke og den har kjempe bra batteri levetid. Når noen andre kommer med noe nytt,har archos igjenn noe ENDA bedre ps jeg har altså Archos Av 400 (20 gb ) og den er genial! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå