Tomeddie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei! På min gamle pc hadde jeg en Microsoft Intelli 3.0 optisk mus, men den solgte jeg sammen med denne gamle pc`en. Jeg synes denne musen var utrolig god, og vil gjerne skaffe den igjen. Er det noen her som vet om hvor jeg kan få kjøpt denne musen, og er det eventuelt til salgs noe mer? Takk Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 mener at dette har vært oppe mange ganger tidligere her. konklusjonen har det siste året vært at musen ikke er å få tak i, med mindre du kjøper den av noen privat (til blodpris). Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Litt dyr da men....Intellimouse 3.0 Lenke til kommentar
Tomeddie Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 der er den ja;) men den var utrolig dyr ja:( Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 www.terashop.dk har IE3.0 til 349,- DKK. http://terashop.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=553 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå