xzine Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har en ZyXEL PRESTIGE 600 Series modem men hvet ikkje hvordan jeg kommer meg inpå hvordan kommer jeg meg inpå???kan noen hjelpe meg???!?!?!! Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tja, har ikke prøvd. Men tipper det står noe i brukermanualen Google sier: ftp://ftp.zyxel.dk/P650R-13/document/P650..._UsersGuide.pdf Som vanlig, resett routeren før du begynner å fikle. Som det står i pt. 2.8 i brukermanualen, så vil passordet ditt bli "1234", internip 192.168.1.1 Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er en annen manual du linket til. Dessuten er ikke 600 en ruter men et modem, så hvorfor skal du inn på den? Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ADSL router = modem med routerfunksjonalitet. 650 = 600 series. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har en ZyXEL PRESTIGE 600 Series modem men hvet ikkje hvordan jeg kommer meg inpå hvordan kommer jeg meg inpå???kan noen hjelpe meg???!?!?!! Jeg tror han har bare modemet, dvs. uten routerfunksjonalitet. Har du tele2? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Han, som alle andre, har nok ruterfunksjonaliteten også. Den må bare aktiviseres først, modemet må resettes med reset-knappen bakpå. Holde inne i fem sekunder gjør susen. Men da må innstillingene inn på nytt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg