tokr Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Sjekk ut selv på Apple.com ...ser jo helt dødsfett ut... bundlet med firewrire kort Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 11:38, tokr skrev:Sjekk ut selv på Apple.com ...ser jo helt dødsfett ut... bundlet med firewrire kort Men har hørt at ved installering av driverne så kan du risikere å slette hele harddisken. Var ivertfall en feil med tidligere IPod'er at driverne slettet filer på harddisken din slik at Windows ikke kunne starte opp etterpå. Dette kom frem av en test fra ett seriøst datablad. Holder meg unna IPod etter det... ivertfall til jeg hører at dette problemet 100% sikkert er helt borte. (en ting til... hvorfor skal Apple kalle nesten alle sine nye ting ett eller annet med "i"? Ipod, Imac, Imovie osv... Hva står "I"'en for?) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 11:44, Afseth skrev:(en ting til... hvorfor skal Apple kalle nesten alle sine nye ting ett eller annet med "i"? Ipod, Imac, Imovie osv... Hva står "I"'en for?) I'en står for "Ikkesærligbra". Lenke til kommentar
bender Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det er det døveste jeg har hørt. Apple har aldri solg ipods til Windows brukere før. Dette er den første gangen det skjer. Hvis det var en innstallasjon på en windows maskin som gikk fløyten var det ikke med software til bruk med ipod fra Apple, men et tredjepartis software av ett eller annet slag. Dessuten kunne jeg godt like å høre hvem den seriøse kilden din er. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 11:52, Vice skrev: Quote: Den 2002-07-18 11:44, Afseth skrev: (en ting til... hvorfor skal Apple kalle nesten alle sine nye ting ett eller annet med "i"? Ipod, Imac, Imovie osv... Hva står "I"'en for?) I'en står for "Ikkesærligbra". Står nok også for "Ikkefinidetheletatt". Den nye IPod'en var ikke spess fin, og IMac'ene ser ut som noe fra outer space (de nye... de gamle er enda styggere). Men men... kanskje det bare er jeg som har vært uheldig med Apples produkter. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Synes egentlig dette høres bra ut jeg. Skal bli spennende å se hvordan spilleren hevder seg i tester. Ville ikke kjøpt den før den er testet.. Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 http://www.barbara.no/tester/apple/ipod/ Hvordan den funker på Windows er jeg ikke sikker på.. Men det finnes noen ustabile betaversjoner for Windows laget av uavhengige programmerere.. (Ikke Apple) Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Det overskrivingsproblemet du henviser til var med en tidlig versjon av Mediafour Xplay BETA... de forklarte det selv... dette var tross alt en tidlig BETA. Dette problemet ble løst ved en senere BETA. og eksisterer ikke lenger. Mediafour sine BETAer var laget slik at de bare virket til neste BETA kom (og et par dager til) så ingen har lenger det problemet Det jeg derimot vil vite er hva skjer om jeg mister ipoden i bakken? Jeg har mistet min Nomad 2 i bakken tusen ganger... men den er det jo smartmedia kort på, ingen harddisk ...har ikke lyst til og kjøpe noen flere spillere fra Creative... riktignok var det gromlyd... men min nomad iallfall har det vært et hav av problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå