bluemac Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 jeg lurer på om dere som er ngt kunder som har bestilt adsl++ har fått ennå? jeg bestilte det når dem kom med kampanjen med adsl++ og dem sa jeg skule få det i mai en gang men nå er det juni `??? jeg bor i oslo Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei, det er det ikke. De kan ikke engang svare på hva slags ADSL2+ modem de kommer til å sende ut til kundene sine. Slik jeg har forstått det må man ha et modem med Annex M støtte for å klare hastigheter for utgående trafikk over 1 Mbps (de lover jo 1.5). Problemet er at denne standarden ikke er godkjent enda, så Telenor står fritt til å forhindre/utsette dette i evigheter. Ikke for å være negativ, men jeg blir meget overasket om noen har en aktiv ADSL2+ linje fra NGT med 1.5 Mbps uthastighet på mange måneder enda. Kanskje de endrer den til 1 Mbps for å kunne levere produktet i løpet av sommeren/tidlig høst. Slapp av, jeg bestillte jeg også, og gikk litt på reklamejippoen deres Og husk: Dette er mine egne spekulasjoner, har ingen konkrete referanser. Håper det er OK... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå