iCodden Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei jeg skal ha et lan med 12-16 pers. er det mulig å få noen pc butikker til å sponse med noen premier? Noen andre som har fått sponsor på slike lan? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vet ikke helt, jeg hadde et lite lan på en skole og fikk låne gratis switcher fra datakjeden. men det er vel bare å spørre? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan nok bli vansklig når dere er så få, men du kan jo alltids sende rundt noen mailer å spørre Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, jeg forstår at det kan være litt vanskelig. Men jeg kan jo bare sende en mail slik dere sa Jeg skal kjøpe en switch på www.hcs.no kan jo spørre der, så skal noen kamerater kjøpe pc så kansje vi kan få noe der. Jeg kan jo også spør om vi får noe der. Dersom vi får noen klister merker å har på pcene våre kan vi kansje få noe, eller? Lenke til kommentar
futti Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan nok bli vansklig når dere er så få, men du kan jo alltids sende rundt noen mailer å spørre Nå er nok ikke mailer det beste å sende på om man vil ha sponsorer. Telefon eller oppmøte fungerer bedre. Helst på sånne små lan bør man nok kjenne personer i bedriften for å få til noe. Kanskje gi en liten lapp til noen du kjenner der som kan gi videre til den rette personen, eventuelt spør din bekjent der om han vil godsnakke litt med sjefen Kan jo nevne at HCS er sponsor på en del dataparties rundt om i Rogaland. Drar rundt med standen sin. Mellom annet warpzone har HCS med på laget. Å få sponsor på så små lan er nok hakket vanskeligere. Men prøv så godt du kan og spør mange. MetroLAN med helt nede i 5 deltakere og 5 i crew hadde jo sponsorer (som har vært med lenge). Det var Metropolis og Teipen som stilte med (STORT) anlegg og lokale. Sist gang, nå i helgen, var det 57 deltakere (+ 3 "deltakere" + ca 9-10 crew). Så vi kan si det har blitt bedre siden fjoråret Menmen... Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hvor holder dere til da. om dere holder til i bergens området så kan kanskje VikingLAN hjelpe til med noe. men det spørs jo helt hva dere tenker på. besøk våre sider www.vikinglan.net Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Det skal være i stavanger. Har fått navn: Northstar Endret 8. juni 2005 av iCodden Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 men hva er det dere trenger å få sponset?? Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Vi trenger noen små premier til compoene. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hvor smått da. og hva får vi i vikinglan tilbake om vi sponser. aøtså av reklamering? Lenke til kommentar
regavoga Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg har spurt om det hos hcs, fikk i svar at vi måtte komme tilbake når ble litt større... Lenke til kommentar
futti Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg har spurt om det hos hcs, fikk i svar at vi måtte komme tilbake når ble litt større... Sa dei noko om kor mange dei hadde som si "minste-grense"? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 "psdata-fondet" kan man søke i! www.psdata.no Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 VikingLAN kan kanskje sponse. vi har litt midler iallefall. men hva får vi tilbake for det. reklame? ja noenting at all? Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Kan dere på vikingLAN sponse oss? Vi kan reklamere med viking LAN klistermerker viss dere har, å ha på kabinettene våre! Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hva er det dere ser etter da. premier? hvilken type. hvor dyre? Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hei, samme hva det er. Trenger ikke være så dyrt. Forsjellige ting innen pc. Lanet vil få navn Northstar. Kjøpte meg 16 port switch i dag vi blir akuratt 16 stk. Så nå trnger vi bare litt premier. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 JIPPI Jeg fikk sponsing av www.mpx.no. De sponser oss med mus matter. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 det er bra. de er ganske flink med sponsong. hehe men men.. om du trenger mer en annen gang så ta kontakt med oss på våre sider da! www.vikinglan.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå