nikk0 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Heisann. Nå nærmer sommerferien seg, og jeg er fortsatt uten lærlingkontrakt. Så da skal jeg ha noe å gjøre (forutenom å fikse på samboers bil). Da er dette tanken: *klikk her* Jeg er ikke helt stødig på sketchup ennå, men det kommer seg. Hva synes dere, har dere noen idéer? Kom med tilbakemeldinger og idéer! Alt mottas med takk. MHV nikk0 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg synes det ser helt perfekt ut. Stilrent og pent. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Så bra ut det! Hva slags materialer har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Det glemte jeg å nevne.. Det er tre, av den grunn at jeg har (nesten) ubegrenset tilgang på dette, og fordi det er lettest å jobbe med, og at jeg har verktøy til det. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Flott! Skal den være høy eller ser det bare sånn ut? Har du noen mål på kassa? Stilrent og pent ja... Forresten, skal det være LCD skjerm der nederst? Eller så har jo Vendur sånne kontroller og sånt.... Lykke til! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Ja, nederst skal det være vfd-display. Jeg har allerede to (?) fjernkontroller å velge i, pluss en iMon vfd og remote i et, som jeg tenkt jeg skal få plass til der. Grunnen til at det er såpass høyt er at så lenge PSU skal stå ved siden av HK, må det stå på høytant, og at skjermkortet mitt og cpu-kjøleren svaier 14 cm over hk.. Målene er (BxDxH) 43x35x18. Materialene som vil bli brukt er for det meste hobbyplater, og litt finér. + en liten pleksibit. *Edit* Kan legge til at treverket skal lakkes sølv, for å forhåpentligvis få samme finish som reciveren, og dvd-spilleren. Endret 1. juni 2005 av nikk0 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette ser bra ut ja, stilrent og pent som nevnt. Kommer til å følge med på denne tror jeg. Hvilke vifter skal du ha i? Kan annbefale SilenX-vifter! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Selvfølgelig er det SilenX vifter. Har 3 fra før, mer enn det skal jeg ikke ha iallfall. En til intak, en til cpu og en i psu. Håper det skal holde.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Høres ut som du har planlagt godt! Men jeg, gjentar, JEG, synes at du bør la kabinette beholde tre-finishen... SilentX er BEST! Dette MÅ det bli worklogg ut av! Gleder meg! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Takk takk. Trefinish er jo flott det asså, for all del, men her skal det stå i stil til resten av AV-utstyret. Derfor blir det sølv. Noen som har noen tips til å få fin sølv finish på tre? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bruk metallic-sparkel, puss mye og spray pent sølv! Sprayteknikker finner du her: http://case-mods.linear1.org/category/painting/ Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Takk. Skal notere meg den til jeg skal til på prosjektet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Inspirert av Accent HT400 eller? Jeg har et sånt selv, og jeg har ikke plass til å sette inn et større skjermkort pga DVD-brenneren (NEC ND-1300). Mulig at den er lengre enn andre brennere, men jeg hadde hvertfall ikke plass til X800 XT PE-kortet mitt. Jeg bruker et R7000 PCI nå. Dette er jo noe du kan ha i tankene, sørg for at kabinettet blir dypt nok hvis dette kan være et problem. Frontplata så ganske tykk ut, jeg regner med du freser ut plass til DVD-ROM? Lykke til, dette kan bli et bra prosjekt. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Er mer Dign HV5 som er inspirasjonskilden. Skal ikke si helt sikkert, men tror ikke det blir noe problem her. Sliter fortsatt med et ti4200se =/ Hvor store er de nye skjermkortene? Er det så mye dypere enn de som har vært nå de siste årene? Ja, håper at jeg får frest ut til dvd-brenneren, men det vil tiden vise. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Yes! Nå er nok en støy-faktor borte: PSU! Da min nåværende PSU gikk til helv3te i går, ble det idag lest side på side av tester. Og valget falt på denne herligheten. Etter en liten mail hvor jeg forklarte hva jeg skulle til på av prosjekt, fikk jeg litt sponsing. Fikk den for 1000,- + frakt. *er en glad mann* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nice! Ble jo ca. 500kr i sponsing det, grattla Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Takk! Ja det ble en helt grei spons det. *takke NetShop* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå