Ultrag Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bare jeg som synes det ikke er så mange artikler og nyheter som før, på Gamer.no? Kom heller ikke så mange nyheter under E3. Eller holder dere på med noe mystisk bak kulissene? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det stemmer at det ikke kom så mange nyheter under E3, men det var fordi de som var igjen i Norge ikke hadde tid til å skrive så mange saker, og de som var i Los Angeles fokuserte på de store dyptgående artiklene - og dem var det da vitterlig en god del av? Det har også vært massevis av oppdateringer i tiden etter E3. Har du forsøkt å tømme cachen i browseren din? Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Driver og titter innom - det er en nyhet en gang i blandt - men langt fra så mange som før. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg synes det har vært flere kjempeflotte review'er og sniktitter i det siste! Stå På! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kommer jo an på om det er nokon nyheiter å skrive. Men ros ti Gamer for mange djuptgåande artiklaer i det siste. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Driver og titter innom - det er en nyhet en gang i blandt - men langt fra så mange som før. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Vi har akkurat like mange nyheter som før, og vi har mange anmeldelser, sniktitter og intervjuer på toppen av dette. Frykter at det er et eller annet som ikke stemmer helt med nettleseren din, siden den tydeligvis ikke fanger opp alle oppdateringene. De siste 7 dagene har vi publisert eksempelvis 8 anmeldelser, 3 sniktitter, 2 blogger, 1 intervju og 21 nyhetssaker. Hvis du tar i betrakning at det har vært to helgedager blant disse 7 dagene, så syns jeg dette er ganske bra og langt mer enn "noen få oppdateringer en gang i blant". Det er heller ikke noe mindre enn hva vi har publisert før, kanskje heller tvert imot? Takk for ros blackninja og Kjet!l^! :-) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Føler selv at det er litt mindre action her på gamer.no, men man kan jo ikke forvente så mye nytt på spillfronten rett etter E3! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) det kan være at det ikke er så lett å få med seg hva som er nytt på sida deres nå om dagen. jeg synes den er bare forvirrende nå etter at dere oppdaterte og jeg går stort sett bare rett til forumet istede for å kikke etter nye ting dere legger ut mene dete er bare meg da, erke sikkert det er sånn for alle Endret 1. juni 2005 av Spirre Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 får dere få svar på skribentjakten ? Lenke til kommentar
kim Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 det kan være at det ikke er så lett å få med seg hva som er nytt på sida deres nå om dagen. jeg synes den er bare forvirrende nå etter at dere oppdaterte og jeg går stort sett bare rett til forumet istede for å kikke etter nye ting dere legger ut mene dete er bare meg da, erke sikkert det er sånn for alle Vi er nok flere. Likte best Gamer.no før den forrige oppdateringen. Greit nok at det ser bra ut, men det går ut over brukervennligheten. Gammel layout med dagens freshe farger hadde vært tingen. Jeg orker ikke bruke flere titalls minutter på å orientere meg rundt på hovedsiden, når det kan gjøres så mye lettere. Om noen i redaksjonen er ute etter direkte synspunkter kan vi ta det over PM. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vi ønsker gjerne direkte og utfyllende synspunkter og konstruktive tilbakemeldinger på layouten og brukervennligheten, men det må gjerne tas her:http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=418596 Vær vennlig les gjennom hele tråden (og artikkelen som hører til tråden) før dere kommenterer, slik at innleggene ikke blir gjentagelser av hva som allerede er sagt, besvart og forklart. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Kanskje det er fordi forsida har blitt stoerre naa, og derfor har diverse nye artikler blitt mer utspredt? Eneste jeg ble litt skuffa over i aar var at dere ikke skrev like mye om E3. Husker for ett-to aar sida da Erling og reisekameraten sin (husker ikke paa toppen av huet hvem det var) skrev reiseblogg. Det var kos. Haaper det vil bli gjentatt neste aar. Endret 2. juni 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Husker for ett-to aar sida da Erling og reisekameraten sin (husker ikke paa toppen av huet hvem det var) skrev reiseblogg. Det var kos. Haaper det vil bli gjentatt neste aar. ja, det var tider. savner reisebrevet. får håpe at dette kan kome tilbake under neste års e3 dekkning. ellers så syns ikkje eg at det har blitt noko mindre artikkler/omtaler osv. det kan nok vere at dei "forsvinner" på framsida (eg har ikkje sett på framsida sidan det nye designet kom, så eg veit ikkje). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå