tkvam Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har mange små text filer som inneholder 1 tall. Jeg trenger å slå sammen innholdet i disse filene til en csv fil. 1,3,8,0 osv Men når jeg legger inn innholdet i filene kommer de inn slik 1 , 3 , 8 , 0 Men skulle ha hatt de på 1,3,8,0 Noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hvilken kode bruker du? språk? dette har noe med linjeskift å gjøre. og dersom du kommer med koden kan vi komme med et konkret forslag til en løsning... Lenke til kommentar
tkvam Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Beklager at jeg glemte å skrive inn hvilken språk Det skal være vanlig script under dos. Dette skal kjøres inn en batch fil som går flere ganger om dagen. Etter å ha generert csv filen, skal den impoteres inn i en MS SQL 2000 base Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Flyttes til windows-seksjonen under programmering Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 FOR X = 0 TO 100 TYPE "TEXT%X.txt" >> outp.csv ECHO ", " >> outp.csv NEXT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå