Sidious Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei. Hvert år er det jo en eller flere hits som dominerer radiostasjonene, en låt som man får på hjernen. I fjor var det vel O-Zone med Dragostea Din Tei, i 1999 var det Lou Bega med Mambo No. 5. Hva tror dere det blir i år? Lurer på om en av de kan bli Snoop Dogg feat. Justin Timberlake - Signs. Den er jo catchy... PS! For dere som er interesserte i musikk anbefaler jeg et band med navnet Poets of the Fall. Jeg kjöpte albumet deres tidligere i år, og det er dödsbra. Bandet er fra Finland, og har höstet masse god kritikk i sitt respektive hjemland, det er også kjent i utlandet, men ikke i så stor grad. For de av dere som er interesserte i å sjekke de ut kan jeg jo först anbefale låtene "Lift" og "Illusion & Dream". -Tommy Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Holder vel en knapp på E-Ore.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ravi & Dj Løv - E-ore tror jeg kommer til å bli en stor hit i sommer. Skulle ikke denne vært postet i musikkategorien? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Only the summer will tell! ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vi har en akkurat lignende thread i Musikk-kategorien. Bruk den. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg