Manx Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har blitt oppgradert i løpet av natten virker det som, lastet ned litt i natt og da gikk det om "normalt" på litt over 250KB, nå litt mer... Det tok 3 uker og 3 dager etter at jeg de satte meg på listen over de som ønsket det tidligere. Beste er jo at uthastigheten er blitt dobblet, laver ping når jeg spiller håper jeg. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Ble oppgradert for ca 4-5 uker siden...... en bitteliten sentral i Stjørdal.. Sendte bare en mail og vips etter 14 dager så var den oppgradert...men merkelig nok så er ikke andre på samme sentral oppgradert...å på min konto side så står det fortsatt ikke oppgradert Endret 23. juli 2005 av BUGS_Y Lenke til kommentar
Viper5 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg ble kastet ut av nettet på Torsdag, ante ikke med en gang hva det var men det viste seg at teknikker var ute på sentralen og skulle øke hastigheten min. Men så skjedde det en feil slik at jeg ikke kom på nett igjen. Og problemet skal ikke være fikset før på Tirsdag . Dvs at jeg har vært uten adsl i nesten 1 uke.... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Noen i Grenland som har fått oppgradert linja? Ble satt på "3ukers lista" for ca 10 dager siden, men har ikke skjedd noe... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg tok en test på Kapaks i helga, og der fikk jeg opp at jeg kunne få den nye hastigheten. Så sendte jeg mail til Telenor med spørsmål om de kunne være snille å oppgradere linja. Ved en feil sendte jeg 2 mail, og fikk derfor 2 svar og 2 saksbehandlere. Den første fortalte at det ville skje i løpet av året, mens den andre ordnet ny hastighet med en gang. Jippi! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sendte mail nylig til Telenor... De lovte meg skriftlig, oppgradering innen 3 uker fra den 12.06.05 og nå har det gått 8 uker uten at noenting har skjedd. Går snart til advokat og medier for å belyse problemet. For det første er det svindel at kunden skal betale dyrt for en lavere hastighet og for det andre er Telenor ansvarlige for lovnader de selv har gitt kunden. Både økonomisk og teknisk, innen avtalte dato. Så får vi se om det skjer noe... Sveinl. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sendte mail nylig til Telenor... De lovte meg skriftlig, oppgradering innen 3 uker fra den 12.06.05 og nå har det gått 8 uker uten at noenting har skjedd. Går snart til advokat og medier for å belyse problemet. For det første er det svindel at kunden skal betale dyrt for en lavere hastighet og for det andre er Telenor ansvarlige for lovnader de selv har gitt kunden. Både økonomisk og teknisk, innen avtalte dato. Så får vi se om det skjer noe... Sveinl. http://www.online.no/at/adsl-ny-hastighet.html Se nederst på siden. Du kan jo evt. purre på denne siden: http://privat.telenor.no/internett/default...aktOssInternett Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) "Din ADSL-hastighet er 2000/200 kbit. Din hastighet er ikke oppgradert ennå. Vi oppgraderer hastighetene fortløpende. " Det rare er at jeg har rundt 50kb/sek opplastingshastighet på DC.... Skal jeg ikke kun ha rundt 25 ? Edit: Nedlasting er foresten normalt på rundt 250kb/sek.. Edit2: "Vi endrer hastighetene for kundene våre fortløpende. 700/100 endres til 1000/200 1000/200 endres til 2000/300 2000/300 endres til 4000/400 Du vil motta en e-post fra oss når vi har oppgradert din hastighet." Trodde jeg hadde 2048/256 jeg, og ikke 2000/300... ? :S Endret 8. august 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) http://www.online.no/at/adsl-ny-hastighet.htmlSe nederst på siden. Du kan jo evt. purre på denne siden: http://privat.telenor.no/internett/default...aktOssInternett Joda jeg vet hva som står nederst på siden. Men, jeg har blitt lovt oppgradering fra Telenor innen 3 uker fra 12.06.05. Da denne informasjonen er nyere, forholder jeg meg til siste utspill. Når det gjelder siste linken, så var det dit jeg sendte mailen/klagen Sveinl. Endret 9. august 2005 av Sveinl Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ja, jeg ble lovet oppgradering til 4000\400 om 3uker fra den 17/06/2005. Jeg hadde enda ikke fått det, så jeg ringte dem og klaget.. Han sa det at "Slikt tar tid" og at jeg skulle få "100% oppgradering i løpet av 4uker" Jeg har merket at jeg har hatt oppgradering på uthastiheten lenge, og det er jo kjekt, men gledere meg til fult inn også (Om jeg noen gang skal få det!) Sjekk internetthastigheten her Inn og Ut: http://digi.no/php/art.php?id=93796 Min: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Telenor er ikke sanne. De lover og lyger akkurat som politikere. Jeg skulle fått oppgradert linjen min for over 3 uker siden. Har ikke skjedd en drit ennå. Telenor lovet at kundeservicen sin skulle bli bedre. hmm. lurer på når de egentlig skal begynne med det. skriveolaf. :!: Endret 9. august 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hm har ventet i mye mere enn 3 uker nå..får vel mase litt. Syns forresten dere er håpløse som hyler og skriker sånn over en oppgradering dere IKKE BETALER EKSTRA FOR. Det er ikke en menneskerett å ha høyere ADSL-hastighet, og følgelig vi som ikke betaler for høyere hastighet kommer bak i køen. Det blir som å klage til Metal Hammer over at du ikke liker sangene på den medfølgende DVD'n. Vel, den er gratis, beggars can't be choosers svarer de. Endret 9. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er ikke en menneskerett å ha høyere ADSL-hastighet Så klart det er en menneskerett :!: Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom hjem fra ferie, men ingen oppgradering. Sendte en høflig mail til kundeservice i går kveld, og linjen ble oppgradert i ettermiddag Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom hjem fra ferie, men ingen oppgradering.Sendte en høflig mail til kundeservice i går kveld, og linjen ble oppgradert i ettermiddag Brukte du også denne adressen til det? http://privat.telenor.no/internett/default...aktOssInternett Hvilket emne brukte du da? Teknisk eller abonnement? Jeg sendte mail til teknisk for 4-5 uker siden, og jeg har enda ikke fått svar eller fått oppgradert linjen min. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det blir litt annerledes å si at man ikke betaler mer for linjen, når min søster i Oslo med samme abonnement har 2mbit til samme pris (fikk oppgradert for en måned siden) og vi nå framdeles sitter på 1mbit Til og med LOS kunder i området har fått oppgradert. Jeg sendte en email til Telenor angående oppgradering, og ble for andre gang fortalt at vi måtte vente 3-4 uker. Samtidig hjelper det lite at Telenor var like trege i fjor. I tillegg nevnte jeg at vi ville vurdere å skifte abonnement til LOS, som tilbød 3mbit til 400kr, hvis de ikke rasket på litt. Men det hjelper så lite så lite Hvis de ikke har oppgradert oss innen en måned, så skifter vi trolig. For noe sier meg at oppgraderingene vil komme like sent, hvert år. Det eneste som gjør at vi holder oss til Telenor for øyeblikket, er den knallgode og stabile linjen vi har hatt, samt at det i det minste virker som de beskytter brukere uansett hva man finner på å bruke linjen til. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei igjen. Skal si det ble fart på sakene etter klagen i går... -09.08.2005 00:30 : Klage sendt til Telenor (med vurdering om å bringe saken inn for ymse instanser) -09.08.2005 17:43 : Mail mottatt om at oppgradering straks vil bli gjennomført og at saken er sendt videre til utførende ledd. -10.08.2005 08:18 : SMS mottatt om at feilen dessverre ikke kan rettes før samme dag klokka 20:00. -10.08.2005 08:43 : Blir personlig oppringt 25 min. etter SMS og de justerer opp hastigheten live over telefonen. Oppgradering fullført Telenor kan hvis de vil... Sveinl. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fikk min linje oppgradert til 4Mbit i starten av Juli, men da var jeg på ferie. Derimot koselig å komme hjem til 4Mbit ja, men sidene mine på online.no sa at linjen ikke var oppgradert. Ringte derfor telenor og fikk multig bekreftet at linjen er oppgradert og ble det i starten av julit, samt sjekket linjehastighet på dinside.no og itavisen og bekreftet det der. Bor på Skedsmokorset btw. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har fått oppgradert linjen min nå søren på tide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå