Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

noen som har fått oppgradert telenor linja?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å gi opp :thumbdown:

Ny mail kom i dag:

Hei!

Viser til din henvendelse angående hastigheten på ditt ADSL-abonnement.

Din hastighet er fortsatt 1024 kbps, og linjen er dessverre fortsatt ikke oppgradert til den nye hastigheten på 2048 kbps.

Vi har nå lagt inn en manuell oppgradering av din linje, og den nye hastigheten skal være gjeldende innen 3 uker.

Med vennlig hilsen,

Telenor Kundeservice

Følte blodet begynne å koke når jeg leste det der. Her har man altså gått rundt og restarta modemet hver dag i 3 uker og så får man beskjed om å vente i 3 uker til...

Sendte en klage inn på dette utsagnet. Fikk til svar:

Hei.

Takk for din henvendelse til Kundeservice!

Beklagar, men tyvärr har vi mött ett problem med uppgraderingen av din linje. Förhoppningsvis kommer du få den nya hastigheten innan tre veckor, men dessvärre kan det ta upp till tre veckor.

--

Med vennlig hilsen,

xxxxxxxxx

Kundeansvarlig Telenor Kundeservice

Så da tar det minst "3 veckor" til, om man skal tro på kundeansvarlig. :hrm:

Svein.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Fredagen har det gått 3 Uker til meg også.. Har enda ikke fått oppgraderingen, så det er litt spennende de neste dagene nå :D

Men egenetlig.. Hva skal jeg med 4Mbit? 2Mbit er mere enn raskt nok.

Jeg vil bare merke forskjell når jeg laster ned store filer fra raske servere, som er veldig skjelden..

Så egentlig er ikke 4Mbit så mye å glede seg til :shrug:

Lenke til kommentar

Bruker 4mb fullt ut og det går da fort å laste ned filer.. :)

Uansett så har jeg flere kompiser i samme kommune som har ventet lenger en de 3 ukene de fikk i svar fra telenor.. Så jeg er glad at jeg var så tidlig ute og at jeg fikk oppgraderingen min så tidlig..

Virker som de har mye problemer med nettet sitt etter at de lovte oppgraderinger til allee.. Takler ikke nettet trafikken ??

RScue

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
På Fredagen har det gått 3 Uker til meg også.. Har enda ikke fått oppgraderingen, så det er litt spennende de neste dagene nå :D

Joa.. 2Mbit her enda..

Telenor er noe av den verste dritt selskapet som finnes!!

De lover ditt og lover datt, men det blir aldri noe av det..

Det er de som skulle vært jaget, ikke Ole Christian Bach.

Han lovet mye som han ikke holdt han også, men han var ikke værre enn Telenor.

:hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

sendte en liten mail og sa at det var litt kjedelig at man som telenor kunde gjennom mange år nå må sitte å vente lenge på oppgradering, samt betale for en hastighet man ikke får. fikk mail om at dette var en langvarig prosess men at de kunne fortelle meg at sentralen min skulle bli oppdatert innen 4 uker, logget inn på administrator og så at jeg plutselig var oppgradert.

Lenke til kommentar

Jepp, kan sjekke dette på:

Mitt abonnement -> (fyll inn bnavn/pass) -> ADSL-hastighet

Til simplx:

Om telenor må sende ut personer i sentralene for å øke hastighetene på kundene, er det ikke dobbeltarbeid å først koble folk opp, så måtte ut å øke hastigheten rett etterpå?

Er jo klart mye enklere å heller koble alle nye kunder opp på en hastighet de skal ha en stund fremover. Er klart at de som blir sittende en stund uten oppgradert hastighet vil føle dette er urettferdig, men du har jo den hastigheten du engang kjøpte. Folk burde heller være fornøyd med at man får høyere hastighet uten å betale 1 øre mere i mnd.

*skrivefeil*

Endret av vembi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...