rscue Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 17 dager tok det hos meg, og da har jueg ikke ringt å masa heller. Virker ut somfarta vandre veldig mye opp og ned da. fra 3700 til 4100 Bor noen kilometer nord for Molde sentum....han som var fra ei øy uttafor Molde er sikkert gossing...der Ormenlange prosjektet holder til...olje Han andre fra Molde er vist i en anna tråd...sorry Stemmer det at jeg er gossing, me har ikke så mye med olje å gjøre at jeg har fått oppgradert linjen da ormen har egne fibernett direkte.. Ingen andre jeg kjenner her på øya som har fått installert høyere hastighet, så jeg regner med at jeg fikk det så tidlig fordi jeg sendt de en email og de addet meg til manuell oppgradering... Har nå rådet alle andre jeg kjenner til å oppgradere sine linjer ved å enten ringe telenor eller sende en email så går det mye hurtigere.... RScue Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det der går vel som "spam".. Drit i det.. Vi alle vet at det er bare å trykke "Esc" mens testen holder på. Det var en måling fra da jeg var på TG *drømme* Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg har ennå ikke fått oppgradering.... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ikke jeg heller.Fy søren dette tar tid Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er stort land. Vel stort og stort fru blomm.hehe. Kommer vel an på hvor treg telenor er. De tar jo sin tid. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Planlagt vedlikehold 27.06.05 Vedlikehold mellom 01:00 og 06:00 vil berøre ADSL-kunder i følgende områder: Harstad Trondheim Oslo Tønsberg Tromsø Bergen Kongsvinger Drammen Stavanger Molde Nordfjoreid Kristiansand -- Thomas Bakke Telenor Kundeservice Håper dette vil si oppgradering fra Telenor. Jeg håper men har mine tvil. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Oppgradert!!! Tok nesten tre uker fra jeg sendte mailen Laster ned fra en på dc med 446 kB/s nå Endret 2. juli 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har ikke blitt oppgradert enda her hvertfall. Ble lovt innen 3 uker... og i morgen er det 3 uker siden de lovte oppgradering. Blir vel snart sikkert. MicrolaXx - Ble linja di oppgradert i dag lørdag? Svein. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg har ikkle fått oppgradert enda jeg bor i fredrikstad, noen som vet om de oppgraderer linjene her snart? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Sjekk ut dette. Dette er merkelig. Når jeg sjekker inne på ruter menyen min så står det Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) 512 / 4864 . Dette er jo feil. når jeg sjekker på itavisen så står det bare 2mbit ned Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Nå skjønner jeg ingenting. Tok testen på dinside. Og dette ble resultatet der. Hvis jeg nå har fått oppgradert linjen min så hvorfor har jeg ikke fått 4mbit som jeg skal ha???? Jeg sjekket på Online.no og der står det at jeg ikke har fått oppgradert linjen ennå:-( "Din ADSL-hastighet er 2000/200 kbit. Din hastighet er ikke oppgradert ennå. Vi oppgraderer hastighetene fortløpende " Endret 2. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Jeg har fått mail fra Telenor nå og de påstår hardnakket at jeg har 2 MBit i systemene deres. Likevel får jeg 1030/216 på surfometret på dinside.no og 1045 på itavisens speedometer. Får 132KB/s ved nedlasting av fil fra lokal server (1056kbit/s). På online.no når jeg logger meg inn på mitt abonnement står dette under ADSL-hastighet: "Din ADSL-hastighet er 1000/200 kbit. Din hastighet er ikke oppgradert ennå. Vi oppgraderer hastighetene fortløpende. " Det skal ikke være enkelt... 900 meter fra sentralen. De er alltid klumsete når noe skal endres på abonnementet mitt Edit: Ny mail kom: Nå har jeg feilmeldt linjen din slik at vi kan få sjekket at alt er ok på vår side etter oppgraderingen av ditt abbonement. Du vil få tilbakemelding på denne sjekken innen 5.7.2005 innen kl 20.00. Svein. Endret 2. juli 2005 av Sveinl Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen som vet hvilken måte de jobber på ? Jeg fikk oppgradering etter 3 dager, og jeg bor ikke i en by engang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lei av å vente, jeg bor i Asker og det har ikke skjedd noe her enda. Hvor sender man mail? Det er jo ørten forskjellige forms å velge mellom..kan jo hende jeg sender til helt feil avdeling og ikke får svar før om 3 uker..Teknisk? "Beskriv problemet her"..eh..ja. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lei av å vente, jeg bor i Asker og det har ikke skjedd noe her enda. Hvor sender man mail? Det er jo ørten forskjellige forms å velge mellom..kan jo hende jeg sender til helt feil avdeling og ikke får svar før om 3 uker..Teknisk? "Beskriv problemet her"..eh..ja. Ja, vi andre sendte også til Teknisk.. Bare la "Beskriv problemet her" feltet blankt Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har ikke blitt oppgradert enda her hvertfall. Ble lovt innen 3 uker... og i morgen er det 3 uker siden de lovte oppgradering. Blir vel snart sikkert. MicrolaXx - Ble linja di oppgradert i dag lørdag? Svein. nei ble oppgradert på fredag! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det tok faktisk knapt en time så fikk jeg svar "Hei. Vil be om at du blir oppgradert så raskt som mulig. Dvs i løpet av 3 uker" pokker at jeg ikke gjorde dette for 3 uker siden. Lenke til kommentar
STIAN.. Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 det her er litt off topic men jeg tar sjangsen fordiom hvor mange abbonenter skal til for at telenor bygger ut en telefonsentral til adsl ? sitter på skikkelig crappy radiolink. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ser sånn ut og det virker som at jeg har fått oppgradert litt av oppgraderingen. hehe. Jeg har fått 400 ut men ingenting ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå