Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

noen som har fått oppgradert telenor linja?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk oppgradert til 4000/400 i dag, jeg bor på landet på en øy et lite stykke utenom Molde.. Sendte melding til telenor for en stund siden og spurte når jeg fikk oppgraderingen.. Han sa da at han hadde bestilt oppdateringen min og at det skulle skje innen 14 dager..

Har også i en periode på 1-2 uker hatt problem med at linjen kobler seg ut og at jeg får ny ip addresse ca 10-12 ganger pr dag.. Har i et helt år kun hatt en ipaddresse, og det selv om jeg både har koblet opp og ned modemet mitt (3com wireless adsl modem)

Har aldri fått email fra online om dette slik noen her pastår at alle skal få, jeg bruker kun online addressen min.. Det er iallefall sweet med denne hastigheten jeg har nå :)

RScue

Lenke til kommentar

Jeg ringte telenor for 3 dager siden. fikk beskjed at det ville ta ca 3 uker. I dag falt jeg ut flere ganger under guild wars.. ble lettere forbannet... men ble fort glad igjen. :dribble: oppgradert i dag fra 2mb til 4mb :!: Nå er jeg en glad gutt.

Lenke til kommentar
Når det gjelder ADSL er pingen mot blizzard sine servere stor nok grunn i massevis til å kutte alt av telenor abb!

Hehe, du har kanskje ikke fått det med deg at det er Blizzard selv som skaper den høye pingen, det er altfor stor trafikk. (Snakker om World Of Warcraft, Spesielt Burning Blade serveren og andre HIGH servere). Det er ikke noe bedre med NGT eller Catch eller hva du nå enn heller ville hatt.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Når blir hastigheten oppgradert til 4000 / 400 på mitt abonnement?

Ønsker å ta i bruk ny hastighet så snart som mulig.

Svar:

Hei.

Takk for din henvendelse til Kundeservice!

Alle kunder vil bli oppgradert til de nye hastighetene fortløpende fra juni

2005. Denne prosessen er tidkrevende og du som kunde vil få beskjed på e-post

når du har fått den nye hastigheten.

Jeg har nå lagt deg til manuell oppgradering. Denne prosessen vil ta ca. 3 uker.

Håper det ovennevnte hjelper deg. I motsatt fall, ta gjerne kontakt

igjen ved å svare på denne e-posten. Husk at du også kan finne løsningsforslag

og annen nyttig info på http://www.online.no/hjelp

:w00t:

Lenke til kommentar

17 dager tok det hos meg, og da har jueg ikke ringt å masa heller.

Virker ut somfarta vandre veldig mye opp og ned da. fra 3700 til 4100

Bor noen kilometer nord for Molde sentum....han som var fra ei øy uttafor Molde er sikkert gossing...der Ormenlange prosjektet holder til...olje

Han andre fra Molde er vist i en anna tråd...sorry

Endret av Blue
Lenke til kommentar
Jaja. ...og her sitter jeg med 750kb/s på en 2mbit Telenor Ekstra linje. :( Tror jeg ringer og klager i morgen hvis det ikke bedrer seg snart, har vært sånn alt for lenge.

Hva du mener? Har vært sånn lenge? Klage?

Det er slik til nesten alle.. Og de har ikke lovet deg noen oppgradering enda..

De har bare sakt at de skal prøve å få oppgradert til alle i løpet av året..

Send en mail som oss andre hvis du er så utålmodig.. Les litt i tråden hvordan.

Lenke til kommentar

Jeg har det siste året hatt en 2mbit Telenor-linje (549,-/mnd.) og skal da få 2mbit nedlastingsfart. Før hadde jeg en 1mbit telenor-linje, og da fikk jeg den farten jeg skulle ha, men nå får jeg maks 950kb/s, altså under halvparten. Om de oppgraderer til 4mbit vil jo det bety niks og null for meg hvis jeg fremdeles får under halv fart. Skjønner du nå hva jeg mener? Jeg får ikke det jeg betaler for, og det har lite med oppgraderingene å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...