Gå til innhold

Bankkortet mitt ble meldt savnet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DnB Nor er veldig varrierende. De som jeg har vært hos før og sånn, de er hyggelige. Generelt er kundebehandlerene på Vinderen og Sjølyst kjempehyggelige, mens de i mer sentrumsstrøk er frekke og tror de er noe og skal lage problemer av det minste. Er ikke bare en gang jeg har hentet banksjefen på Solli og Grensen...

Trådstarter: Har du en personlig, fast kundebehandler?

Lenke til kommentar
DnB Nor er veldig varrierende. De som jeg har vært hos før og sånn, de er hyggelige. Generelt er kundebehandlerene på Vinderen og Sjølyst kjempehyggelige, mens de i mer sentrumsstrøk er frekke og tror de er noe og skal lage problemer av det minste. Er ikke bare en gang jeg har hentet banksjefen på Solli og Grensen...

Trådstarter: Har du en personlig, fast kundebehandler?

Haha, så du, på 16 år, hentet banksjefen og ba ham gi dem kjeft ellerno..?

Oh crap, hvorfor var ikke jeg der da..

Btw, jeg ville sagt det var andre som «trodde de var noe» i dem sammenhengen der.

Lenke til kommentar

Jeg har bett dem hente banksjefen, og da gjør de stort sett det.. Men de er ikke blide for det. Viste seg at vi har forbindelser med banksjefen på Solli - og det endte med "utdriting" av kundebehandleren mens alle i banken var fokusert på meg. Ja, jeg er sektsten, og JA, jeg ber om sjefen om nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...