Gå til innhold

Bankkortet mitt ble meldt savnet!

Anbefalte innlegg

I går etter jobb gikk jeg for å kjøpe meg nytt merke på busskortet. Jeg satte minibankkortet inn i minibanken og tastet kode..

Så stod det "Beklager. Deres kort er beholdt. Vennligst vent på kvittering og kontakt deres bank"

Ingen banker var selvfølgelig åpent for de stenger klokken 3! Idiotiske åpningstider!

WTF! Tenkte jeg! Hvorfor ble kortet bare slukt!?

Så i dag ringte jeg SpareBank 1 og spurte.

Så fikk jeg vite at bankkortet mitt ble meldt savnet eller stjålet i går rundt 2-tida. (14)

På den tiden var jeg på jobb og har IKKE meldt kortet savnet!

Så spørsmålet er da. Hvordan kan noen bare ringe og meldte kortet MITT savnet??

Uten å vite pin-kode eller noe? Er dette da dårlig arbeid av SpareBank 1?

Eller har jeg blitt utsatt for skimming?

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hjelpe meg da?! Dette var utrolig irriterende! Og i tilleg må JEG vente på at den aktuelle minibanken skal tømmes for å så få kortet sendt til mitt barndomshjem som IGJEN må sendes hit til Trondheim! Hvor lang tid dette tar har de ingen peiling på i banken og kan ikke gi meg mer informasjon om det. Herregud for et opplegg..

Lenke til kommentar

Var akkurat på en filial og hørte etter. Kortet ble meldt stjålet i 3-tida i går. Da jeg var på jobb..

Men det var ingen tegn på skimming eller noe sånt, så de trodde det kanskje var en systemfeil som HalTan nevnte.

Dessuten nevnte de at det var uforklarlig mange som har fått kortet sitt meldt savnet i det siste, så det må nok være en slags feil av noe slag.

Men det som er kjedelig da er at jeg hadde kun det ene kortet som legitimasjon og uten ekstra leg kan jeg ikke forandre adressen som er tilknyttet meg.

Dessuten er det ingen som vet når vekterne tømmer minibanken, så det kan ta lang tid før jeg får det igjen! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...