Gå til innhold

GH 11 LS. Beste båten undomsbåten ever

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg får en 2005 modell GH 11 LS, blått skorg og med rekkværk i syrfefast stål om en uke ;)

Jeg mener at Gh11 LS er en MYE bedre båt en BEver 350/Morgan 350! Bever'n veier mindre men hva tror dere grunnen til at GH'n koster 10 000 mer er??

Svar: det veldig bra konstruerte skroget som tar alle store bølger som et lite plask, Den BRA finishen oppi båten med mulighet til sitteplass foran kosollen, rom til tanken(IKKE PÅ BEVER), rom til tauverk og et stor fnit rom under konsollen med plass til 40 redningsvester :D

Gh 11 LS får en mye større fart med tilting av motoren til vannrett og hvis man heiser opp motoren fra akterspil 4/5 cm øker farten med 2-3 knop :thumbup:

post-194-1117617221_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme båten du! Men har ikke fått montert rekkene enda. Skal snart gjøre det. Om du har en 25 liters tank, (som følger med de fleste motorer nå til dags) kommer du ikke til å få plass under sitteplassen, bare så du vet det. Jeg ble veldig skuffa over det der, da selger sa det var plass. Jeg har den under styrekonsollen, men skal kjøpe en mindre, så jeg får plass under setet.

Hvilken motor skal du ha på den da? Bruker selv en Tohatsu 9,9.

Lenke til kommentar

Du må ikke sitte slik. Er ikke stort bedre på GH`en. Du får ikke en 25 liters tank nedi! Jeg må selv ha den under styrekonsollen, og der er det fritt fram for å ta den. Skal kjøpe en med annen form, slik jeg får plass under sete da. Men det koster jo det og.

Lenke til kommentar

:cool: fY FAEN, du har gjerne ikke en 25 liters tank på en 9,9 på GH 11 lS heller da? omg nabb... Du har en 12 liters tank :thumbup: Det koster ikk mye heller nei..

GH ewr 100 ganger bedre oppi og overalt enn BEVER.

Hva tror dere grunnen til at Gh 11 Ls er 10 000 dyrere enn Bever 350? ???

Lenke til kommentar

Rettskrivning var ikke helt din sterke side nei. Det finnes mange mye kulere båter en gh 11. Oversatt til ditt språk=

R377SKR1VN1N6 V4R 1KK3 H3LT D1N ST3RK3 S1D3!!!1111!!!OMG!!!WTF?!?!?! D3T F1NN3S M4NG KU13R3 BÅ73R N DT D3R!!!111!!!OMG!!!!WTF?!?!?!LOL ;)

Lenke til kommentar
:cool: fY FAEN, du har gjerne ikke en 25 liters tank på en 9,9 på GH 11 lS heller da? omg nabb... Du har en 12 liters tank :thumbup: Det koster ikk mye heller nei..

GH ewr 100 ganger bedre oppi og overalt enn BEVER.

Hva tror dere grunnen til at Gh 11 Ls er 10 000 dyrere enn Bever 350? ???

Du har ikkje peiling på ka du snakka om..

Få linkane til sidene der prisane på både Gh 11 LS og Bever 350 uten motor? klare du det eller, lyge du for oss?

En ting til, Sms språk er ikke tilatt på forumet :ermm: heller ikkje overdreven bruk av ! og ?

Lenke til kommentar

Oi! Nå må du passe deg alexsnader! Dette er en illsint tolv åring som mener han har mer greie på båt en deg! :lol: monga: Hvilken plugger foretrekker du til motoren din? Har du hatt problemer med overslag i dekselet? Jeg har litt problemer med det på samme motor (alexsnader, dette kan bli morsomt :p )

Lenke til kommentar
Hei elexsnader! jeg betalte ca 34 100 for min gh 11 ls i blått skorog og syrefaste rekker.. (syrefaste rekker koster 4100 :no: )

Åja! rart då.. eg betalte 29 000 for beveren i fjor, har selgt den no..

Trur du får sette deg ned og pugge båt prisa en gong til, eller så er du dårlig i matte.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...