Darth Kernit Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Håper noen her kan hjelpe da jeg har et problem med et par skrivere over nettverk: For noen dager siden innstallerte jeg to skrivere på en windows xp-maskin. Da hadde jeg ingen prolemer med å få kontakt med de over nettverk. Nå, et par dager etterpå så få jeg beskjed om at 'skriveren ikke finnes, skrivernavnet er feil, eller angitt skriver ikke lenger er tilkoblet. ' Det rare er at når jeg taster inn ip-adressen til tjener-maskinen i explorer, så finner den skriverene. Så fort jeg klikker på de for og åpne de så får jeg denne beskjeden. Hva kan være galt? Begge skriverne er delt og ip-adressen er ikke forandret. Jeg har tatt vekk delingen, startet maskinen på nytt igjen og deretter delt de igjen. Til ingen nytte. Håper noen kan hjelpe da jeg bruker disse skriverne i jobb. mvh Darth Kernit Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har du skrudd av brannmuren på pcen da? Lenke til kommentar
Darth Kernit Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, det er ingen brannmur på pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå