Kanetheheatsink Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei! Jeg har lastet ned noen beats på internett, og skal åpne de. det er noen rar filer, og jeg får ikke åpnet de For når jeg skal åpne de kommer det *se bildet* opp dette. Tror personlig det er feil programm, men hvilket skal jeg ellers bruke? Mvh. Lasse Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Du skal bruke WINRAR. Du finner det hvis du googler litt Programmet syns jeg generelt er noe piss. Jeg avinstallerer programmet etter at jeg er ferdig med å åpne fila. Hvilket bilde? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Programmet syns jeg generelt er noe piss. Jeg avinstallerer programmet etter at jeg er ferdig med å åpne fila. ...og hvorfor synes du det om et av de beste programmene i kategorien? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja si det. Bare liker ikke programmet ettersom den gjør høyreklikkinga tregere... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) obs dobbelpost Endret 1. juni 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja si det. Bare liker ikke programmet ettersom den gjør høyreklikkinga tregere... huff... er jo nesten så man merker det... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 integrering i kontekstmenyen kan fjernes fra options (eller var det preferences?). strengt tatt så trenger man bare unrar.exe (som kommer med winrar), tar ikke mange sekundene å pakke ut fra kommandolinjen. andre applikasjoner kan også pakke ut .rar-arkiv har selv aldri behov for noe annet enn total commander Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Genialt program er ZipGenius som åpner nær sagt alt av pakkede filer... Eneste minuset jeg har oppdaget er at det sløyfer resten av innholdet dersom det er CRC feil på .rar filer, WinRAR sløyfer kun den aktuelle fila.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ehh... Jeg lastet med winrar, men det er jo RAR fil Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ok, funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå