titus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Skal kjøpe skriver til mor. Ligger an til HP, fordi hun skriver ut sjelden. Canom og Epson bruker da mye blekk på å rense skriverhodet ved hver oppstart. Aktuelle modeller til kr 600 på Siba: photosmart 7260 Med minnekortleser, relativt store blekktanker, muligens litt problemer med papirmating om man ikke er nøye. Deskjet 5740 Nyere modell, halvparten så mye blekk i sortpatronen, litt større fysisk, bedre kontrollpanel med "anti jam" knapp for å få ut papiret ved papirstopp, samt "cancel" knapp. Noen som har erfaring med en eller begge av disse skriverne? Endret 1. juni 2005 av titus Lenke til kommentar
titus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Muttern er kjempefornøyd med HP Photosmart 7260. Stilig sølvdesign, fine utskifter, den tar liten plass på bordet. Ingen problemer med papirmating hittil. Jeg har nesten blitt misunnelig. Min Canon i860 eller hva den nå heter har tømt fargeblekktankene ved selvrensning - selv om jeg stort sett bare har skrevet ut sort hvitt :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå