darkness| Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har en Benq FP767 på jobb som plutselig har begynt å flimre noe voldsomt. Aner ikke hva som kan ha forårsaket at den plutselig ble slik, jeg har hatt den i sikkert i minst et år. Noen som vet hva grunnen kan være? Har prøvd å feste kablene skikkelig, men det ser ikke ut til at det utgjorde noe forskjell. Har satt hz'en opp til maksimum. Lenke til kommentar
fossie Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har en BenQ 937s+ med samme problem, faktisk. 2 måneder gammel. Ser jeg nært innpå pixlene på skjermen er det helt tydelig at de skjelver. Virker som om skjermen har fått Parkinsons. Sendte den i retur her om dagen, får den tilbake straks - de fant ingen feil. Vedder mitt høyre nesebor på at problemet er tilbake straks jeg får koblet den opp. -Fossie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Flimringen forsvinner tidvis her, og så kommer den tilbake. Jeg flyttet skjermen over på en annen maskin for å teste om det faktisk var skjermen og ikke noe annet som gjorde det, og plutselig var flimringen borte. Så setter jeg den tilbake på første maskinen, der flimrer den igjen. Så går det noen timer, og så forsvant det igjen for å så komme tilbake en stund etter. Nå flimrer det ikke, så jeg er relativt fornøyd. Det er ikke min personlige skjerm, og jeg skal bare ha den en kort stund til Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 pr¢v å sette oppdateringsfrekvens til 60Hz! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Høres veldig ut som skjermkortet spør du meg. Har sett et slikt tilfelle selv, hvor vi etter mye om og men endte opp med å bytte skjermkort. Flere andre skjermer var helt OK, men ikke den som skulle være koblet til maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå