Firstc Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skal ha meg en ny skjerm til gaming (har LCD skjerm som eg bruker ved "vanlig" pc bruk). Og eg har sett på disse skjermene: Samsung 19" CRT, Syncmaster 959NF Samsung 19" CRT Syncmaster 997MB TCO03 DynaFlat men er litt i tvil om hva eg skal velge. Ser ut som 959NF har litt bedre specs. mvh FirstC Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Noen spesiel grunn til at du ikke kan ha LCD som gaming skjerm? Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Noen spesiel grunn til at du ikke kan ha LCD som gaming skjerm? Annbefalinger fra andre gamere + det er ingen forsinkelse på en crt Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Noen spesiel grunn til at du ikke kan ha LCD som gaming skjerm? Annbefalinger fra andre gamere + det er ingen forsinkelse på en crt Kunne ikke vært mer enig, etter å ha forsøkt å migrere fra crt til lcd har jeg intill videre gitt opp å finne en lcd (til gaming). Har et lite håp om at den nye Viewsonic'n med 4 ms respons skal være brukbar, men den er ikke å få tak i forløpig. Men jeg tror jeg skal litt opp i størrelse; vurdert 20'' eller 21'' Firstc ? mvh r. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Du kan jo vurdere å kjøpe en brukt skjerm hos JMData. Der finner du sikkert gode 21" skjermer til en rimelig penge. Når du først skal kjøpe en CRT-skjerm kan du like godt kjøpe en 21" med høy oppdateringsfrekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå