kilogram Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Programmér for Google i sommar Google lanserte i går sitt 'Summer of Code'-prosjekt. No kan du få betalt for å programmere på open kjeldekode. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Veldig interessant, men jeg har ikke tid til slikt. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tøft opplegg, men tror desverre jeg er langt fra god nok til å kode Men neste sommer... Da... Lenke til kommentar
benlen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Spennende tror jeg skal ta en titt på dette... Men er litt usikker på hva og hvor mye de mener med "Project description". Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Veldig bra tiltak. Fin premie og sikkert nokon som blir, kva skal eg seie, motiverte? Blir spennande å sjå kav resultatet blir. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hmmm. Er dette en Snow Crash-referanse? For i så fall er det et hint om ambisjonene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå