int20h Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nvidia og ARM har inngått en avtale som medfører at grafikkspesialisten kan bruke ARM11 MPCore-prosessoren i sine fremtidige systemer. Akselerasjon av Java-applikasjoner er bare én av finessene. Les mer Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 I hvilke praktiske oppgaver ville denne være aktuell? Mobilspill etc? Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg har en sterk mistanke om at vi vil få se denne godbiten enten integrert i eller lagt ved Nvidia's brikkesett som standard. Tviler litt på at de kommer til å integrere denne cpu'en (jeg vil kalle den jpu - java processing unit) på sine skjermkort, da det etter min mening er urelevant. Endret 1. juni 2005 av Demolish Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jazelle hva er det? Hvis en ekstra prosessor kan være til noe hjelp og det ikke koster skjorta så greit for meg. Det kommer jo noen nyheter i blant. Tenker da også litt på den fysikk prosessoren som ble nevnt for en liten stund siden. Endret 1. juni 2005 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå