Chief_R-W Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skolen skulle kaste endel forserkere Phillips. Bak på den stod det 130watt er dette utgangs effekten eller noe annet? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 det hadde vært fint med et produktnr. eventuelt et produktnavn Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tipper de 130 wattene er det forsterkeren drar fra strømnettet. Så det er med andre ord veldig små forskerkere. Gjetter på ca 2X30 watt max. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg tok med forsterkerene hjem idag de hadde nok gått dukken siden de kastet et stort lass fra elektronikk klasserommet. PhillipsF 5130 heter de foresten. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Har en Philips FA 911 som jeg bruker nå men lurer på effekten på den. Finnes det noe sider med infomasjon til sånt? Står 160watt bak på denne. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) google er din venn ut fra denne tyske siden ( er temmelig ustø på tysk ) http://www.audio-markt.de/produkte.php?use...request=details finner jeg ut at den er på samme klasse som nad 312 og det står noe om 32 punkten ( noe jeg tro er watt) altså kan det være at den er på 2X32 W en oversikts side http://www.audio-markt.de/getestet.php?req...details&TID=384 Endret 1. juni 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Punkten er ikke watt tror jeg. På den tyske siden så star nad'en med 32punkten, men den er på 2X25 watt, så det stemmer ikke. Men philipsen er neppe særlig kraftigere enn 30-35watt uansett. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Punkten er ikke watt tror jeg. Det er vel hvor mange poeng den fikk i testen hos Tyske "Stereoplay" Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det hørtes mye rettere ut ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå