rbuljo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 heisann, har som dere alle andre sikkert har. flere mail kontoer på microsoft outlook(ikke ekspress, men office 2003). hvordan kan jeg få lastet ned mail fra en separat konto til en bestemt mappe i outlooken? leita som sinnsvak.. haster litt.. takk for hjelp. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei! Da jeg leste spørsmålet ditt fikk jeg lyst til å gjøre det på min egen Outlook 2003. Etter mye om og men, fant jeg endelig ut av hvordan man kan lege egne mapper for mail som er sendt til spesifikke kontoer. Det du må gjøre er å lage en ny søkemappe ved å gå til "Ny" -> "Søkemappe". Så må du velge "opprett en brukerdefinert søkemappe". Når du har gjort det klikker du på "Kriterier", og velger "Sendt til". Her kan du nå sette inn den e-postkontoen du ønsker. Klikk "Ok". Når du har gjort dette, vil du få egne mapper under "Personal folders" som inneholder mail fra den kontoen du har valgt. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 men nå kommer den i begge innboksene.. syns det var en tungvint løsning å egentlig ikke det jeg var på jakt etter.. går det ikke ann at den kommer i en egen mappe bare under innboksen e.l.? Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei Jeg tror jeg vet hva du vil. Du må lage en regel: 1. Tools -> Rules and Alerts 2. Velg "New Rule" 3. Velg "Star from a blank rule" 4. Velg "Check messages when they arrive" 5. Velg "Next" 6. I Select condition(s) velger du: "through the spesified account" og velger kontoen du vil ha i en egen mappe. 7. Velg "Next" 8. I Select action(s) velger du: "move it to the spesified folder" og velger mappen du vil at e-posten skal legges i. 9. Velg "Next" 10. Velg "Next" 11. Skriv inn navnet på regelen og velg "Finish" Håper dette hjalp. -bjornoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå