kilogram Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Google slepp Earth beta Google slapp i går ein betaversjon av Google Earth. Basert på Keyhole, vil programmet la deg sjå bygningar i store byar i 3D. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Stilig! Jeg regner med at det ikke er så mange detajer på bygningene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg regner med at det ikke er så mange detajer på bygningene. vist du ser på bilete, så ser du at det er relativt begrensa med detaljer. men det virker uansett som ein artig funksjon. Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Montro om det blir en betaltjeneste eller om vi er så heldige å få mer saker gratis. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Google tjener ganske mye på reklamer, så jeg håper at også dette blir gratis. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Fett, prøvde å finne noe Offtopic: Hvorfor er artikkelen på Nynorsk? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Offtopic: Hvorfor er artikkelen på Nynorsk? Fordi artikkelforfatteren foretrekker det? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Håper det blir kart over Norge også da. Foreløbig er det i hvertfall veldig begrensede kart på google maps. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) *slettet* Så ikke at innlegget mitt hadde kommet opp, så jeg skrev det en gang til, men når jeg fikk lagt dette innlegget så jeg at det andre hadde kommet opp. Endret 3. juni 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå