Gå til innhold

Nvidia C51-kort på utstilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GeForce 6200-grafikk internt i hovedkort høres jo ikke så dumt ut. Da KAN man faktisk bygge seg en billig spillPC dersom man ikke må kjøre alt på fullt. Et ytterligere pluss ville vært om det kom med DVI.

Ja, det er nesten så det kan begynne å bli ett alternativ for oss som spilelr lite. Men problemet er tilkoblingsmuligheter og sånn, dual-dvi er jo ett must...

AtW

Lenke til kommentar
Men problemet er tilkoblingsmuligheter og sånn, dual-dvi er jo ett must...

Jeg er enig med deg om at det er viktig og avjørende med tilkoblingsmuligheter, men en som kjøper m-atx-hovedkort med integrert grafikk kan umulig være ute etter Dual DVI ;)

Som sagt vil det kunne være en grei basis i en billig spillePC som klarer de fleste spill på middels/lave instillinger.

Lenke til kommentar
Raptor' date='01/06/2005 : 10:56']
Hva er fordelen med dette brikkesettet fremfor nForce4?

Fordelen er at det har integrert GeForce 6200 grafikk...

Så det er bare det? Et gammelt skjermkort er bedre enn integrert grafikk, så da ser jeg ikke poenget.

Lenke til kommentar
Raptor,01/06/2005 : 10:56]
Hva er fordelen med dette brikkesettet fremfor nForce4?

Fordelen er at det har integrert GeForce 6200 grafikk...

Så det er bare det? Et gammelt skjermkort er bedre enn integrert grafikk, så da ser jeg ikke poenget.

Ett integrert skjermkort er billigere enn å kjøpe ett nytt, og de begynner å nærme seg akseptabel ytelse på de integrerte kortene.

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Men problemet er tilkoblingsmuligheter og sånn, dual-dvi er jo ett must...

Jeg er enig med deg om at det er viktig og avjørende med tilkoblingsmuligheter, men en som kjøper m-atx-hovedkort med integrert grafikk kan umulig være ute etter Dual DVI ;)

Jeg ser ikke noen motsetning mot det å ikke trenge høy grafikkytelse og det å trenge stor desktop, f.eks til grafisk arbeid, multimedia, eller bare kontorbruk. Integrert dual-DVI hadde vært midt i blinken for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...