Howard Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (Computex, Hardware.no): Nvidia viser frem hovedkort basert på C51-brikkesettet, som rettes mot AMD-plattformen og kommer med integrert grafikk. Les mer Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hmm...hvilken grafikkbrikke er den i brikkesett Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 GeForce 6200-grafikk internt i hovedkort høres jo ikke så dumt ut. Da KAN man faktisk bygge seg en billig spillPC dersom man ikke må kjøre alt på fullt. Et ytterligere pluss ville vært om det kom med DVI. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skulle vært en GeForce 6600. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 GeForce 6200-grafikk internt i hovedkort høres jo ikke så dumt ut. Da KAN man faktisk bygge seg en billig spillPC dersom man ikke må kjøre alt på fullt. Et ytterligere pluss ville vært om det kom med DVI. Ja, det er nesten så det kan begynne å bli ett alternativ for oss som spilelr lite. Men problemet er tilkoblingsmuligheter og sånn, dual-dvi er jo ett must... AtW Lenke til kommentar
Rolf_OLE Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vifteløst brikkesett, ja takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva er fordelen med dette brikkesettet fremfor nForce4? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva er fordelen med dette brikkesettet fremfor nForce4? Fordelen er at det har integrert GeForce 6200 grafikk... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Men problemet er tilkoblingsmuligheter og sånn, dual-dvi er jo ett must... Jeg er enig med deg om at det er viktig og avjørende med tilkoblingsmuligheter, men en som kjøper m-atx-hovedkort med integrert grafikk kan umulig være ute etter Dual DVI Som sagt vil det kunne være en grei basis i en billig spillePC som klarer de fleste spill på middels/lave instillinger. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vifteløst! Hater vifter på brikkesettet, de er små, de bråker! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Raptor' date='01/06/2005 : 10:56'] Hva er fordelen med dette brikkesettet fremfor nForce4? Fordelen er at det har integrert GeForce 6200 grafikk... Så det er bare det? Et gammelt skjermkort er bedre enn integrert grafikk, så da ser jeg ikke poenget. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Raptor,01/06/2005 : 10:56] Hva er fordelen med dette brikkesettet fremfor nForce4? Fordelen er at det har integrert GeForce 6200 grafikk... Så det er bare det? Et gammelt skjermkort er bedre enn integrert grafikk, så da ser jeg ikke poenget. Ett integrert skjermkort er billigere enn å kjøpe ett nytt, og de begynner å nærme seg akseptabel ytelse på de integrerte kortene. AtW Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva er det jeg ser? En south-bridge Trodde nVidia skulle kjøre videre på 'allt-integrert-i-et' løsningen sin videre jeg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Men problemet er tilkoblingsmuligheter og sånn, dual-dvi er jo ett must... Jeg er enig med deg om at det er viktig og avjørende med tilkoblingsmuligheter, men en som kjøper m-atx-hovedkort med integrert grafikk kan umulig være ute etter Dual DVI Jeg ser ikke noen motsetning mot det å ikke trenge høy grafikkytelse og det å trenge stor desktop, f.eks til grafisk arbeid, multimedia, eller bare kontorbruk. Integrert dual-DVI hadde vært midt i blinken for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå