Gå til innhold

Problemer med R9700 pro og Cat.5.5

Anbefalte innlegg

Får artifacts i de aller fleste spill etter at jeg oppgraderte til denne driveren, og gikk derfor tilbake til cat.4.8. Denne er ihvertfall stabil til alle spill og yter bra. Noen andre med lignende problemer? Glemmer Ati oss med litt eldre (men fortsatt gode) kort??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hørtes kjent ut. Har selv et Radeon 9700 fra Sapphire, og det har virket fint fram til forrige utgave av catalystdriverne. De måtte jeg legge inn for å få spilt Secret Weapons over Normandy. Etter dette har jeg fått problemer med maskinen på en sånn måte at jeg nå bytter skjermkort. Maskinen har blitt veldig ustabil, og det virker som om driverne gjør sånn at jeg får en eller annen konflikt. Bl.a. blir disken stående å hakke, flere restarter og ofte artefakter på oppstartsbildet. Når jeg så avinnstallerer driverne er maskinen stabil igjen. Jeg har ikke funnet den konkrete årsaken (og gjett om jeg har prøvd :hmm: ), så nå bytter jeg bare ut hele kortet.

Lenke til kommentar

Det er Cat. 5.5 jeg mener. Installerte den i går, men både i Half Life 2, Pacific Assault og Far Cry fikk jeg artifacts. Har ikke prøvd cat. 5.4. Ser at Cat. 5.6 er på vei med boost i ytelse. Håper denne funker på kortene våre da!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...