Shimano Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Check it out: http://www.play.com/play247.asp?page=title...e=659411&pa=rnr Our price: £399.99 Delivered Availability: Due for release on 29/11/2005 NB: The UK release date and retail price have not been confirmed and are subject to change. If the retail price is decreased you will receive the lower price. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De kan ha røpet prisen og lanseringsdato: http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/spi...icle1050198.ece Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette er gammel nytt jeg har tatt opp flere ganger på forumet, og siden vi er i humøret kan jeg vel dra frem gode gamle spelbutiken igjen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Igjen er det på tide å fortelle hvordan nettbutikker opererer: De legger ut forhåndsbestillinger av spill og konsoller med en spekulativ pris og lanseringsdato, kun for å lokke til seg kunder. Det er kun Microsoft og deres Xbox-avdeling som vet når Xbox 360 kommer for salg og hva den vil koste i Europa. Inntil de kommer med noen offisiell uttalelse, er all informasjon fra nettbutikker basert på rykter og spekulasjoner. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vel som sagt er det da ville antagelser fra nett-butikkenes side. Det er ingen som vet hva den enedlige prisen blir. Kansje noen over hos Microsoft som vet det, men i og med at de ikke har fått satt sammen det endelige systemet enda (med mindre de har gjort det nå nylig) så er jeg slettes ikke sikker. HAr en liten følelse av at de kan bli noe dyrere enn det den forrige generasjons konsoller var. En annen ting er at Microsoft har et halvt år alene på markedet. Det vil si at de kan ha meget høye priser det første halve året siden de ikke har noen konkurenter da. De kommer heller ikke til å miste noe særlig med kunder på det i og med at det er få som gidder å vente et halvt år for å slippe litt billigere. Dette er bare min teori så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå