Gå til innhold

"Bli kvitt" WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det slutt.. Kanke spille lenger, tar for mye tid. Spørsmålet er hva jeg skal gjøre med spillet/accounten. Har jo sett at folk selger kontoer med characters å greier.. Ikke interessert i å kvitte meg med spillet på en slik måte. Samtidig er det jo synd å bare avinstallere og la det støve ned. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Tenker å starte å spille selv, så jeg kan kjøpe det av deg for 150 bols pluss porto (ser de selger det for 300 på play.com, minus en gratis måned blir vel det en fair pris?).

Trenger ikke characterene dine seff.. sjarmen slik jeg ser det er jo levlinga :-)

Lenke til kommentar
Hvordan kan man gå lei av WoW?

Hvem vil vel ikke bruke tiden sin på å spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne drepe de aller tøffeste monstrene - så man kan skryte om det på forumet etterpå? Alle skjønner vel at dette er bra tidsfordriv...

Edit: Heldigvis spiller jeg på RP-server. :whistle:

Det er vel ikke sånn det fåregår? har vi ikke glemt PvP raids og battlegroups?

Lenke til kommentar
så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne drepe de aller tøffeste monstrene - så man kan skryte om det på forumet etterpå? Alle skjønner vel at dette er bra tidsfordriv...

Edit: Heldigvis spiller jeg på RP-server. :whistle:

:hrm:

Og på RP server så møter du mennesker og utvikler deg emosjonelt og intelektuelt ..?

flott da

Lenke til kommentar
Freeze accounten, og fyr den opp igjen når kulda setter inn. Om sommeren så mister man spillelysten litt.

huh? sommer? :dontgetit:

Som i 2 måneder da du må dra igjen gardinene så du ikke blir blendet midt i en instance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...