Gå til innhold

"Bli kvitt" WoW

Anbefalte innlegg

Nå er det slutt.. Kanke spille lenger, tar for mye tid. Spørsmålet er hva jeg skal gjøre med spillet/accounten. Har jo sett at folk selger kontoer med characters å greier.. Ikke interessert i å kvitte meg med spillet på en slik måte. Samtidig er det jo synd å bare avinstallere og la det støve ned. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jo vært noe salig oppstyr rundt salg av spill.. Er det mer lovlig i denne sammenhengen enn hvor folk selger for å tjene penger?

Ikke noen høy paladin, eller høyt generelt.

45 rogue

34 mage

30 hunter

pluss noen andre 10-20 chars.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden skal man kunne selge for ingame-penger? Da vil jo kjøperen få spillet gratis, siden pengene følger med accounten :dontgetit:

Egentlig har du vel ikke lov til å selge spillet, verken med eller uten characters. Jeg tviler derimot sterkt på at de reagerer hvis du selger spillet uten characters.

Lenke til kommentar

La en kompis ta over for en stund, det er veldig veldig mange som selger kontoene sine som det er, og det er highlvl accounts som dem ikke får stort for, grunnen til dette er rett og slett fordi det er for "lett" og levle opp. La en kompis ta regninga for en stund, lysten kommer nok tilbake ;)

Eller freez kontoen din over sommern når regn og drittvær kommer frister online spill veldig igjen... rart det der ;)

Lenke til kommentar
La en kompis ta over for en stund, det er veldig veldig mange som selger kontoene sine som det er, og det er highlvl accounts som dem ikke får stort for, grunnen til dette er rett og slett fordi det er for "lett" og levle opp. La en kompis ta regninga for en stund, lysten kommer nok tilbake ;)

Eller freez kontoen din over sommern når regn og drittvær kommer frister online spill veldig igjen... rart det der ;)

Ja, er enig. Bare la det ligge en stund. :thumbup:

Selv har jeg ikke spilt WoW på en 2-3 uker nå :ohmy: Har hatt heldags etter heldags etter heldags, også kom jeg opp i skriftlig eksamen i 2MX, så etter fredagen skal jeg spille WoW hele helga, og så mye jeg bare kan helt til jeg skal på ferie. Blir deilig :w00t:

Lenke til kommentar

Hvordan kan man gå lei av WoW?

Hvem vil vel ikke bruke tiden sin på å spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne spare opp en større sum penger så man kan kjøpe seg bedre utstyr for å kunne drepe de aller tøffeste monstrene - så man kan skryte om det på forumet etterpå? Alle skjønner vel at dette er bra tidsfordriv...

Edit: Heldigvis spiller jeg på RP-server. :whistle:

Endret av Intempestus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...