TaZ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=5607255 Kom over dette..men tror nok det er helt elendig.. Noen som har det? Så tøft ut da.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Om du er en av de som vil la seg lure, kjør i vei. Et par linjer fra den fantastiske annonsen: Ny vare rett fra fabrikk! Kameraet er CE godkjent!Alle våre web kameraer har GARANTI! Vi erstatter med nytt web kamera, dersom det er noe teknisk feil ved kamera, og hvis det oppdages innen 1 uke, etter at selve kjøpet er gjort. 6)Støy nivå: 42dB NIGHT VISION! 7.Hjelper deg å sette mer fokus på ting som øye ikke kan se, gjennom Web kameraets automatiske hvite fokus lys effekt Kanskje du bør kontakte selgeren, en herr Tayyaba Munir, og spørre hvorvidt han representerer et firma eller seg selv som privatperson. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 6)Støy nivå: 42dB Nå venter jeg et samsung webkamera på døren i kveld, men jeg må ærlig talt si at hvis webkamera nå også produserer støy er jeg lite interessert hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå