Xvani Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hei! Jeg ser etter ett rålekkert (uten å være for geeky) kabinett med plass til min Bigwater radiator på innsiden. Kriterier: Midi tower Billig Pent 12cm vifteplass (bak?) Mulighet for å skjule 2stk drevplasser (DVD spiller+Brenner) ikke for harry Andre kriterier som er kjekt er jo skrueløst, alluminium bra løsning på ting osv, men dette er ikke ett krav Personlig synes jeg dette kabinettet er ett av de penere kabinettene jeg har sett - selv om jeg er klar over at det finnes mye penere der ute, de vet sikkert dere om! Takk for all hjelp! Endret 1. juni 2005 av Xvani Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=421796 Som du ser litt lenbger end på siden har han der klart å få bigwater inni med 2 vifter på radiator. Er nok perfekt for deg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 795,00. Fås også i sort . http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7ASCAND Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 jeg ville nok også ha gått for lian li kabinettet!!!! Det du hadde sett på er etter min mening stygt, og det er også liten plass i det! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg synes faktisk ikke LianLi kabinett er så utrolig pene... Nå har jeg aldri sett et i virkeligheten, men det virker som om "alle" har de, og at de er utrolig firkantede. Jeg liker dem mer aerodynamisk utformet? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg synes faktisk ikke LianLi kabinett er så utrolig pene... Nå har jeg aldri sett et i virkeligheten, men det virker som om "alle" har de, og at de er utrolig firkantede. Jeg liker dem mer aerodynamisk utformet? Hvis ikke dette eller tsunami er mer din smak, så kan du nesten gi opp noe stilrent. Kan jo vente til det nye til antec kommer, er veldig bra, men jeg synes ikke det var spesielt pent. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Je synes Coller master Stacker eller Cavalier er ganske fine og stilrene kabinett. Disse finner du på komplett.no Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg likte også "cavalier 3" kabinettene, men jeg siden jeg har litt selvinnsikt vet jeg at den døren blir stående åpen, og hele designet faller bort Akkurat nå sitter jeg med et ZIP-midi tower som jeg egentlig er fornøyd med, det er bare at det skal LITT mye modding til (om i det hele tatt mulig) å presse den radiatoren inni. + at begge drevene mine er åpne. Siden jeg har et svart og et grå/hvit drev ser det ikke spesielt bra ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 lakk drevene dine da vel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå