Gå til innhold

PENT Kabinett med 12cm vifteplass

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser etter ett rålekkert (uten å være for geeky) kabinett med plass til min Bigwater radiator på innsiden.

Kriterier:

• Midi tower
  • Billig
  • Pent
  • 12cm vifteplass (bak?)
  • Mulighet for å skjule 2stk drevplasser (DVD spiller+Brenner)
  • ikke for harry

Andre kriterier som er kjekt er jo skrueløst, alluminium bra løsning på ting osv, men dette er ikke ett krav :)

Personlig synes jeg dette kabinettet er ett av de penere kabinettene jeg har sett :blush: - selv om jeg er klar over at det finnes mye penere der ute, de vet sikkert dere om!

Takk for all hjelp!

Endret av Xvani
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk ikke LianLi kabinett er så utrolig pene... Nå har jeg aldri sett et i virkeligheten, men det virker som om "alle" har de, og at de er utrolig firkantede.

Jeg liker dem mer aerodynamisk utformet? :)

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk ikke LianLi kabinett er så utrolig pene... Nå har jeg aldri sett et i virkeligheten, men det virker som om "alle" har de, og at de er utrolig firkantede.

Jeg liker dem mer aerodynamisk utformet? :)

Hvis ikke dette eller tsunami er mer din smak, så kan du nesten gi opp noe stilrent. Kan jo vente til det nye til antec kommer, er veldig bra, men jeg synes ikke det var spesielt pent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Je synes Coller master Stacker eller Cavalier er ganske fine og stilrene kabinett. Disse finner du på komplett.no :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg likte også "cavalier 3" kabinettene, men jeg siden jeg har litt selvinnsikt vet jeg at den døren blir stående åpen, og hele designet faller bort :D

Akkurat nå sitter jeg med et ZIP-midi tower som jeg egentlig er fornøyd med, det er bare at det skal LITT mye modding til (om i det hele tatt mulig) å presse den radiatoren inni. + at begge drevene mine er åpne. Siden jeg har et svart og et grå/hvit drev ser det ikke spesielt bra ut! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...