Gå til innhold

Kan MSN-kontoer hackes lett?

Anbefalte innlegg

Har kompiser som hevder å ha fått MSN sin hacket av en 7.klassing.

Er det virkelig så lett å få tilgang til kontoinformasjonen til MSN brukere?

Er litt skremmende viss hvem som helst kan hacke andre sine kontoer :hmm:

Har null peiling på programmering eller hacking, og det har heller ikke de som driver å hacker folks MSN her (selvom de liker å tro det :p ).

Så bruker de et slags program eller?

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSN sine servere er selvfølgelig svært godt sikret, men alt går i prinsippet ann å hacke. Det kompisene dine sannsynligvis har vært utsatt for er passordtyveri, enten at de har en keylogger på maskinen sin eller at noen har sett passordet deres.

Lenke til kommentar
Men burde jo ikke være så lett å få tilgang til passord? :confused:

om det er venna dine fks. jenter, dem er så dumme at di har navnet sitt, navnet på kjeledyret sitt å mase anet teit. jeg har klart mange som jeg kjenner jeg :w00t:

Lenke til kommentar

Det er enkelt å hacke en MSN-konto hvis du går på samme skole/veit mye om personen.

Gå på MSN sine sider og finn side som heter noe med "Hemmelig Spørsmål" og så er det bare å prøve igjen.

Før hadde jeg som hemmelig spørsmål/svar "Hva heter din ungdomsskole?"

Den var så klart kjempe lett å hacke. Og dermed mistet jeg kontoen min.

Skjønt personen hadde glemt å endre hemmelig spørsmål/svar :p

-DEGJ

Lenke til kommentar

Det sier jo seg selv at man ikke må skrive inn svar på et spørsmål om personlige ting på slike sider. Det er jo altfor lett å finne ut av, dersom noen har funnet ut at det er det de skal. Er folk helt grønn eller? Når jeg er nødt å skrive inn slike ting, skriver jeg alltid et svar på noe helt annet enn det sprsmålet spør om.

Lenke til kommentar

hva i all verden skal man egentlig med noen andre sin msnkonto? gikk da 2 minutter for meg å lage en egen :p gidder ikke gå inn for å få tak i passordet til andre :s

men hvis du ikke ønsker at en eller annen litn fjortissunge skal "hacke" passordet ditt kan du jo lese litt på denne tråden:

http://programmer.no/art.php?artikkelid=15696

og ha for all del ikke et passordhint som hinter til passordet ditt^^

en bekjent hadde en gang passordhintet "speak friend and enter" for å komme seg inn på maskinen.

hvem som helst som har sett Lord of The Rings kan da vel gjette det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...