SiR0 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Fanger øyeblikket i 30 fps XCute DV1 er det nærmeste du kommer et fullblods videokamera på mobiltelefonen, og kan i tillegg friste med et 3 megapikslers kamera og autofokus. Nå er den lille råtassen nå på vei til det europeiske markedet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Leste om denne på en kinesisk side. Kameraet er visstnok ikke så utrolig bra, selv om det er en killer på video. Ellers er den jo en søt liten klump. Temmelig lett, mye plast med andre ord. Skal visstnok også være ganske treig i menyene. Kanskje sammenligne litt med N90? Myyye billigere da, og skjermen er vel skikkelig nice Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kameralinsen er plassert i den venstre siden av hengselen til telefonen. Dette er en ganske original løsning, som krever at man vrir skjermen rundt når man skal filme eller ta bilder. Så original er jo ikke den løsningen. Den er jo kliss lik Nokia 6260. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kameraet var dårligere enn k750i utfra bildene fra mobileburn. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hadde nok vært en kongetelefon for meg, da jeg filmer mer enn jeg tar bilder Hadde 113 filmer på mobilen min før jeg la dem over på pc-en Men, men.. OnTopic Den var ganske stygg, men megapixel frister veldig Man kan sikkert venne seg til utseendet Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Stygg, liten og feit. Enig Sånn blir det når man bare fokuserer på en funksjon og gir den all oppmerksomhet (kameraet). Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Pen var den jo ikke, men skjermen var imponerende. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 er det bare jeg som synes den er fin? Synes den var stilig. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Synes også den er fin! Skikkelig kul farge! Lenke til kommentar
robot Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ser ut til å være kul den. Flott med bra videofunksjon. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Stygg mobil, men skjermen kommer vel til å bli ganske bra. Videokameraet ser gamnske bra ut også. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Den var råfin! Noe av det peneste jeg har sett! Å så kul! Noen pris på denne? Men dere må bestemme dere om hva som er VHS-oppløsning. I artikkelen skriver dere at den filmer i VGA og kaller det VHS-oppløsning. I artikkel om Nokias nye videotelefon skriver dere at den også har VHS-kamera, selv om den filmer i "bare" CIF-oppløsning. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Kikket litt på dette med VHS-oppløsning, og det er N90 som har den "autentiske" VHS-oppløsningen. Dog er det en del uenigheter om hvordan man skal måle oppløsning på video, men det er jo en annen sak. Jeg har i hvert fall skiftet på tittelen nå! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kikket litt på dette med VHS-oppløsning, og det er N90 som har den "autentiske" VHS-oppløsningen. Dog er det en del uenigheter om hvordan man skal måle oppløsning på video, men det er jo en annen sak. Jeg har i hvert fall skiftet på tittelen nå! Fint. Men den nye overskriften er vel heller ikke riktig? Catch the moment er et uttryk for å ta et bilde der man får med seg akkurat det som skjer. F.eks: ta et bilde hvor noen nyser og få akkurat den pshycho grimasen rett før nyset. Kjempegøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg