Gå til innhold

Endelig er den punktert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk ingenting å klage på her, føler jeg får med meg hele bildet, ingenting som blir halshugget av rammen heller. Likte veldig godt det øyeblikket du har fanget her, og imponerende plassering av hunden. Fargene var også gode, men kanskje en økning av kontrasten hadde gjort seg? eller ikke?

Og sist men ikke minst; Veldig søt hund=)

Lenke til kommentar

Hei!

Ikke at jeg er noen ekspert, men kjempefint bilde! vinkelen er sennende og tilfører en slags sjarm. (har forresten lyst på Jack Russel Terrier selv) hehe... men jeg må si jeg er mektig imonert over at du klarte å fange hunden på bilde i et stille sekund! jeg vet akkurat hvor vanskelig det er, og får det aldri til med min egen!!! kjempefrustrerende!

*Josefine*

Lenke til kommentar

Veldig bra bilde av en sliten, men lykkelig, jeger som endelig har nedlagt sitt

bytte!

Liker både 'positur', bruk av dybdeskarphet og komposisjonen - blir ikke helt enig med meg selv om skjevheten i bildet, men tror jeg liker den også.

Men enig med I16 når det gjelder kontrast - litt økning av denne tror jeg hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Bildet er veldig bra! Eksponering og komposisjon sitter. Aner en grusvei i bakgrunn, ser for meg at krabaten farer videre langs veien i neste øyeblikk.

Det hunden har gjort er å "avlive" et byttedyr. Det morer meg at du nok har omtrent de samme følelsene som hunden når du ser på bildet, tilfredshet over å ha nedlagt et bytte. Gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...