Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Chippe Volvo V70 2,4.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt at du kan gjøre dette selv. Det er snakk om programmering og da ville jeg overlate dette til ekspertene da de tester bilen etterpå på rulle. Får V70 2,4 selv idag og dette virket svært interessant da jeg synes den 2,4 litern gikk litt dårlig under prøvekjøring. Takk for link. :thumbup:

Lenke til kommentar

For det første vil jeg si at den 2.4-literen til Volvo uten turbo EGENTLIG ikke er noen vits i å chippe. Du får kanskje 10 hk mer. Motorer uten turbo er generelt ikke noe vits i å chippe, da man får lite effekt for pengene. Men det er et firma som har lansert noe man kan fikse selv, lurer på om det er BSR? Da sender de en sånn "dings" hjem til deg som man kobler til bilen på et hvis, og man chipper der og da. Ganske fiffig, hvis du er lei av hestene, "chipper du tilbake" :D

Lenke til kommentar
For det første vil jeg si at den 2.4-literen til Volvo uten turbo EGENTLIG ikke er noen vits i å chippe. Du får kanskje 10 hk mer. Motorer uten turbo er generelt ikke noe vits i å chippe, da man får lite effekt for pengene. Men det er et firma som har lansert noe man kan fikse selv, lurer på om det er BSR? Da sender de en sånn "dings" hjem til deg som man kobler til bilen på et hvis, og man chipper der og da. Ganske fiffig, hvis du er lei av hestene, "chipper du tilbake"  :D

Trådstarter linket jo til BSR. Og linken viser at BSR programmeringen med PPC gjør at HK stiger fra 140 til 188 og NM stiger fra 210 til 248.

Endret av Jan-Inge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...