KjellM Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Finnes det eit programwebkamera som begynner aa ta opp naar det f.eks er bevegelse i rommet? Kan gi et lite eksempel. Viss maskinen staar paa, og eit eventuellt program er oppe, og det da kommer noken inn i rommet,kan da webkamera slaa seg paa og ta opp,for saa aa slaa seg av naar ein eventuell person gaar ut av rommet igjen? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Ja det finnes. Vi testet noe slikt for noen år siden men jeg husker ikke hva det het. Ihvertfall så fungerte det slik at kameraet sto på hele tiden, men såsnart det detekterte bevegelse så startet en recording-funksjon. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 finnes masse slike program både på tucows og download.com. husker eg så slike der på min søken etter prog til webcam. bare å søk der så finner man nok. Mvh Kriger [ Denne Melding var redigert av: Kriger på 2002-07-18 07:31 ] Lenke til kommentar
Dannan Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hvilket kamera har du? Med Logitechs programvare er dette med, ligger inni programmet i lag med mye anna. Men som han over sa bare søk, du finner sikkert noe brukbart.. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Er faktisk ikkje sikker paa hva slags kamera eg har. Maa kameraet stotte funksjonen,eller er det programmet som styrer funsksjonen? Beklager spraaket,har engelsk tastaur. Takk for svar! :smile: Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 finner program som støtter flere kameraer. og er ikke sikker om camet må ha det eller ikke..vis ikek programmet styrer av og på på camet da. det er å finne det rette og bare prøve det ut.... skulle gjerne hjulpet mer. men det er alt eg kommer på nå. Mvh Kriger Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det følger faktisk med en (tilnærmet) slik funksjon på mitt GF3 kort (Asus V8200 med video in), så dette finnes det nok mange løsninger for. Det har nok ingen ting med selve kameraet å gjøre, du trenger utstyr som kan ta opp video på disk. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Må du ikke ha en slags sensor for å få til dette? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Neida, kameraet fungerer som en slags sensor. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Lastet ned Crime Catcher fra download.com i går. Det virket utmerket. Det er programmet som styrer,så kameraet trenger ingen slike funksjoner. Så når står det digitale fotoapparatet mitt heime og surrer og går når det blir bevegelse i rommet. Storartet! :smile: Takker for alle svar! Lenke til kommentar
enter Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Finns vel standard i XP det. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå