Giftmedbarn Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvor får man kjøpt deksler til eldre nokia modeller? Det er jo helt umulig å finne noe(rimelig)! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvilke modeller er det snakk om da? Hvis de er noen år er det ikke sikkert det finnes lengre... Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Det er snakk om nokia 6510 i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 www.mytrendyphone.dk En side som er å anbefale. Den har også deksler til Nokia 6510 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du erfaring med den siden? Ser at de har fine priser på originale deksler. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja, kjenner en som har kjøpt derifra. Veldig bra side, med den beste servicen jeg har opplevd..... Har akkurat kjøpt meg skjerm derifra nå, den har ikke kommet enda men er ikke så lenge siden jeg bestillte. Billig frakt har de å..... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja, la merke til hvor billig frakten var. Du vet vel ikke om det følger med skruer på dekslene? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vet ikke om det følger med skruer nei. Fikk forresten displayet mitt nå. Det funker fint. Nettbutikken er til å anbefale. Frakta var kun på 19.50,- Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvor lang tid tok det før du hadde displayet? De er ganske billige på utstyr og deler. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg bestillte enten på Mandag kveld, og fikk displayet igår (Torsdag) Men det står at hvis man bestiller før kl 15:00 så seder de det samme dag. Tar vel et par dager da..... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er ikke så gæli det. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå