fredonor Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei! Dette har sikkert vært tatt opp her før, men jeg finner det ikke igjen... Jeg gjør en større opprydding, og sletter bl.a. en del DVD-ISO-filer. Jeg gir beskjed om å slette permanent da papirkurven ikke har plass til hele filen osv. Likevel merkes det ikke på harddiskplassen, selv om jeg har slettet ca 25 GB. Testet å restarte, kjøre diskopprydding osv, men plassen eksisterer fremdeles ikke iflg windows (XP). Hva gjør jeg for å få tilbake den ledige plassen? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kanskje DENNE posten kan hjelpe deg? Som jeg skrev i den posten jeg linker til; skru av system restore om du ikke bruker det. Tar opp mye unødvendig diskplass. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Eller tøm protected recyle bin hvis du har norton... Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Takk! Norton var det som var synderen... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Eller tøm protected recyle bin hvis du har norton... Stod om det i posten jeg linket til Hvor mye plass fikk du frigjort, fredonor? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Som jeg skrev i den posten jeg linker til; skru av system restore om du ikke bruker det. Tar opp mye unødvendig diskplass. Hvis han ikke bruker system restore :!: Ganske greit å ha, når man trenger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå