Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er litt slappt at folk ikke henger der. Hvis du har lyst til å stikke innom så gjør det! Jeg sitter der ca. i hele morgen å jeg skal til og med si hei... Lenke til kommentar
entonic Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) jeg kommer ikke inn EDIT: skrev feil port kom inn da folkens Endret 5. juni 2005 av Entonic Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Du må nok komme inn på hardaware rommet, passordet er hw. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg foreslår at hw.no skriver det i nyheter, med overskrift "Uoffisiell VT server" elns, med info. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg foreslår at hw.no skriver det i nyheter, med overskrift "Uoffisiell VT server" elns, med info. o_O I strongly disagree! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Heh, for inn der nå, det var jo skikkelig "stappa" der :!: Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg foreslår at hw.no skriver det i nyheter, med overskrift "Uoffisiell VT server" elns, med info. o_O I strongly disagree! en må jo spre info på en eller annen måte. Evt be en moderator/admin sende mass pm med info til alle brukere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg foreslår at hw.no skriver det i nyheter, med overskrift "Uoffisiell VT server" elns, med info. o_O I strongly disagree! en må jo spre info på en eller annen måte. Evt be en moderator/admin sende mass pm med info til alle brukere. Nei? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg foreslår at hw.no skriver det i nyheter, med overskrift "Uoffisiell VT server" elns, med info. o_O I strongly disagree! en må jo spre info på en eller annen måte. Evt be en moderator/admin sende mass pm med info til alle brukere. Nei? omg, straffepule? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kan vel trygt si at det ikke finnes folk, eller aktivitet når det er folk der i det hele tatt Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Blei det ein hw vt server ? (har ikkje lest alle postane) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Blei det ein hw vt server ?(har ikkje lest alle postane) jepp... fixa så det står i første post.. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Okei hmm.. Kjipt at da ikkje var noken der då.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er inne nå, er bare i care det er folk, utenom de med passord da. Var litt lite liv. Men hørte netopp en puste!!!!!111 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Er VT serveren nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå