knet Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 hei! je letter etter Svart CD-rom, men ingen som selger det på norske sider her.. er det noen her som veit hvor man kan få tak i det? Lenke til kommentar
danandre Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hey. Kan du ikke bare sette et deksel foran cd-romen da? Slik som i guiden på hardware.no ... Millionær guiden altså... Lenke til kommentar
knet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg veit je kan gjøre det, men det er vel ikke så pent at det gjør no, så hvis noen veit om Svart CD rom så hadde det vært smooth.. Kan lakkere men men.. får se. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Dette er en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=2&s=pl Ellers vet jeg at i alle fall Sony hadde noen før, vet ikke om de fortsatt har det... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 snakker du om en til bærbare maskiner, eller stasjonær?!? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 regner med han mener til stasjonær, da alle cd-rom'r til bærbar er svarte... Selv har jeg lakkert mine cd-rom'r fikk ikke tak i akkurat identisk farge som kabienttet, men langt bedre enn standard hvit ble d i allefall Lenke til kommentar
knet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 je har tenkt på det men.. har vært på noen sider men de sender bare i USA.. har lyst på Sony Svart.. så hvis noen veit om noen steder hvor så send meg link..:smile: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Den Plextor'n du har.. er den i svart?? Lenke til kommentar
knet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Den plextoren min er svart ja.. har svart chieftech så derfor skulle je hatt svart CD-rom.. har jo hvit Sony CD-rom.. eller svart floppy, LCD skjerm å tast/mus.. så derfor skulle je hatt svart CD-rom Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 vet at sony hadde en svart crx160 brenner, ellers får du svarte fronter som du kan bytte ut den fronten du har med. det har de her : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...e=3&expanded=24 Lenke til kommentar
knet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 jeg veit.. men vil ikke sette på en slik driit front.. i USA har dem svart Sony 52x CD-rom.. men de sender ikke hit.. driit ass.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 hva med å ha 2 stk plextor brennere :smile: Lenke til kommentar
knet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Det er sant det..hehe.. egentlig ikke så dumt men får se..hehe..:smile: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Du kan jo spørre deg selv om du EGENTIG trenger en ekstra cd-rom når du har Plextor'n!.... Den leser da det meste(-DVD) Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 OI OI... Glemte helt av at dem skal få inn svart cd-rom fra Samsung på Komplett.no nå snart. Tror den kommer på lager snart... Nesten svart, tror den har veldig lik farge som mitt "svarte" chiftech kab..(Mørk grå) Ikke spesielt dyr er den heller ikke.. Check it out dude! MVH ZemteX Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Dell har svarte CD-ROMer Lenke til kommentar
knet Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg veit.. men alltfor dyre .. betaler ikke 100 kl for en CD rom.. nei, ta kjøper je heler en ny plextor..hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå