Selvaag Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) http://www.pcworld.no/produktguiden/index....ukt_id/S2744632 pappa vurderer å kjøpe denne..det jeg lurte på var hvordan dette skjermkortet duger?:S Og har noen noe annet å tilføye til denne maskinen? kom med det! Mvh. Selvaag Endret 31. mai 2005 av Selvaag Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 http://www.pcworld.no/produktguiden/index....ukt_id/S2744632 pappa vurderer å kjøpe denne..det jeg lurte på var hvordan dette skjermkortet duger?:S Og har noen noe annet å tilføye til denne maskinen? kom med det! Mvh. Selvaag Skjermkortet yter som et Mobility Radeon 9600 ca., dvs. omtrent 75% av Mobility Radeon 9700. I overkant av 2000 i 3DMark03, hvis det sier deg noe. Tror du finner noen benchmarks i testene på HW.no Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 hehe, okok .joda, vet hva 3dmark er ..hmm, burde jo vell duge til en bærbar det? =)...resten av maskinen da? er den bra? prosessoren? skjermen? Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hehe, okok .joda, vet hva 3dmark er ..hmm, burde jo vell duge til en bærbar det? =)...resten av maskinen da? er den bra? prosessoren? skjermen? Mvh. Selvaag CPUen er bra, har PM 1.86 selv og funker perfekt. Skjermen kan jeg ikke si noe om, men de Toshibaene jeg har sett har vært veldig bra ( glossy), men litt lav skjermoppløsning. 512mb ram er også litt lite, 1024mb er å foretrekke for de aller fleste. Batteritiden er også laber hvis den er 2.5 som det står på PCWorld. Selv en i9300 med Go6800 og 17" varer over 3t. Hadde kanskje sett på Dell i6000, den har samme skjermkort, bedre skjermoppløsning og lavere pris. Et annet alternativ er en Acer med Go6600 (husker ikke navnet akkurat nå) som ser veldig bra ut (sikkert noen på forumet som vet hvilken pc jeg mener!) Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 hmm:P...jeg tror ikke pappa er heelt med på det...du skjønner, dette tilbudet han får på jobben blir trekt fra bruttolønn, så han sparer litt på skatten, og vi får billigere adsl med levrandøren viss vi bestiller ..så jeg bare lurte på om det var verdt kjøpet jeg:)..må betale 380kr i månen, men sparer mye på adslen, so blir ca 180kr i månen mer en vi betaler nå, i 3 år =) er det vert det? =) Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå