galskapen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Ja, som topic sier, så er jeg ute etter en sommerjobb.. Kravene er at det helst har noe med IT (_helst_, må ikke) å gjøre (kan en del data) og absolutt ikke avis/reklame. Og som det står i topic så blir jeg 14 om ikke lenge. Noen forslag? Noen som trenger meg? Endret 31. mai 2005 av galskapen Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du kan jo prøve å få jobb hos folk som driver med internett kabling og sånt. Da driver en jo å drar kabler opp i tak og rundt om kring i triste offentlige bygg. Det er kanskje ikke så spennende, men du tjener en god del på det. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Tja.. Høres jo passe kult ut, det.. Litt erfaring med det fra skolen. Andre tips? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tja.. Høres jo passe kult ut, det.. Litt erfaring med det fra skolen. Andre tips? For det første er du alt for sen ved å tenke på sommerjobb nå.. De fleste folk som tar inn folk er allerede full. Kanskje du har noen i familien som kan hjelpe deg? For det andre er du ganske ung, og det er ikke så mye ledig for folk under 18. Så avisjobb er vel det eneste du kan satse på nå.. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De fleste folk som tar inn folk er allerede full. Kanskje du har noen i familien som kan hjelpe deg? Ja, nå er nok alle arbeidsgiverne dritings frem til slutten av august. Shit happens. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) De fleste folk som tar inn folk er allerede full. Jeg gadd ikke å søke, men en uke før sommerferien fikk jeg tre jobber: tømme utedasser på linnøya, .beise et hus og bære sand Endret 25. juni 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 De fleste folk som tar inn folk er allerede full. Jeg gadd ikke å søke, men en uke før sommerferien fikk jeg tre jobber: tømme utedasser på linnøya, .beise et hus og bære sand greit,det er noen jobber igjen,og de er som nevnt over her,da hadde jeg heller panta flasker ass Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Klipp gresset til folk. Hjelp gamle damer som er stive av spenn. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Klipp gresset til folk. Hjelp gamle damer som er stive av spenn. det kan jeg love deg at er lettjente penger, gjorde det i fjorsommer. 200-300 kr for å dytte en grasklipper rundt på en plen i en times tid i fint vær, det er lettvint det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 80 kr' i timen på en traktorgressklipper er også kos Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 14 er litt lite....bør nok begynne på bunn som alle oss andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå