Arctic Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vet ikke om dette passer best her, eller under annet, men flytt i såfall. Har som sagt brukt opp PayPal sitt maxbeløp for overføring av penger via VISA. Hvis jeg hadde vært "verified" hadde jeg hatt en ubegrenset sendelimit. Desverre ser det ut som akkurat det blir vanskelig, da jeg må legge til ennå et kredittkort, noe jeg ikke har. Løsningen har så langt vært å overføre penger via nettbanken min inn på PayPal kontoen. Dette er noe tungvint, og tar et par dager ekstra. Ikke har jeg så lyst å overføre større beløp slik at det "varer" en stund heller. Man vet jo uansett ikke hva man kommer over på Ebay... Spørsmålet er om det er noen annen løsning for å øke limit? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hehe...hvis du går over konto utskriftene dine, vil du se at paypal har trukket deg 1,97USD første gang du brukte kortet ditt. I denne transaksjonen skal det være et 4 siffret nummer. Dette bruker du til å bekrefte at du er eieren av kortet. du trenger ikke flere kort for å få gjort dette. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Hmm, takk for info. Men det var nok ikke så enkelt... For det første tror jeg ikke at jeg valgte det som heter expanded use program da jeg registrete meg. Jeg finner nemmelig ikke linken for å aktivisere dette på konto-oversikten. Jeg finner kun "get verified" og da havner jeg på add credit card siden. For det andre finner jeg neppe det nummeret uansett da kontoen snart er tre år gammel. Men så står det "If you do not enroll in the Expanded Use Program at the time that you add a credit card, you can begin enrollment from the Credit Cards page in your account Profile." En annen plass kan jeg lese "To become Verified with a non-U.S. account, you must add a credit card and complete your enrollment in the Expanded Use Program" Ok, men da er jeg tilbake til problemet med et ekstra kort. Hva sjer hvis jeg sier opp hele kontoen, og starter på nytt? Men da får jeg vel aldri godkjent kortet på nytt. Damn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå