MindTooth Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Som topic sier dreier dette seg om en rekke hendvendelser til til Canal-Digital.. Jeg tror dette er et VELDIG useriøst firma.. Og med dette lurte jeg på om noen andre har merket et stort avik fra responsen ifra Canal-Digital.. Fordi vi hjemme ønsker å få sjekket om vi kan få kabel-tv, og vi bor på en plass jeg er ganske sikker på at vi kan få. Men etter 2 innringninger og utallige henvendelser ved det skjemaet som man fyller inn litt informasjon for så å motta tilbakemelding med nødvendig informasjon. Så ser det ikke ut til at de ikke har noen form for interesse å gi en eneste liten tilbakemelding etter at jeg/vi har søkt om informasjon fra dem. Finner dette veldig useriøst og ønsker noen meninger ifra dere.. Hva skal jeg/vi gjøre? Har ikke sendt mail direkte til de enda, men synes når vi har vært både i kontakt over TLF og denne forespørsel skjeamet deres, at det kreves en tilbakemelding! Og jeg/vi tok kontakt for ca. 5 måneder siden, så de har hatt god tid på seg! (Beklager for en rotete post, hadde litt hastverk) Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Lykke til med å få tilbakemelding/hjelp fra Canal-Digital. Var tidligere plaget med særdelest ustabil Internett-oppkobling fra dem og fikk aldri noen løsning på problemet med flere e-poster (de svarer ALDRI på mail) og gjentatte telefoner. Først når jeg begynte å henge dem ut i dette forumet fikk jeg PM fra kundesupporten til CD (Ja...enkelte ansatte i CD henger faktisk i forumet her). De løste problemet for meg i løpet av 2 dager. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe, takk! Bare håper de svarer når jeg sender en mail.. Og ikke bruker det skjema som er på hjemmesiden! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Sendte mail til de i går, og til en forbauselse idag hadde jeg mottat svar. Det viser seg at jeg kan motta det. Var noe om at det var ikke langt til "avgren". Skulle ringe ang. tilgjengelighet. Så dette var en glad nyhet. Så et råd til alle som skal henvende seg til CD, email funker for mitt tilfelle.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 den beste måten å komme i kontakt med alle selskaper er via salgskanaler eller telefon. De som sitter å svarer på mail er ofte de samme som snakker i telefonen og det er mye større press om at telefoner skal besvares fremfor mail. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Som topic sier dreier dette seg om en rekke hendvendelser til Canal-Digital.. Jeg tror dette er et VELDIG useriøst firma.. Canal-digital = Telenor. Så kan du jo selv avgjøre om du synes de er useriøse eller ikke Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Det står i mailen at jeg må ringe for å få sett meg på ei liste for bestilling... Da får vi se hvordan det går.... Lenke til kommentar
Magnet Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kundeservicen til Canal Digital er sånn som noen andre et lite mareritt (har kun erfaring med Internett biten). Elendig telefonsystem i front, ingen varsel hvor du står i køen. Trykke inn telefon nummeret ditt to ganger + postnummer. Ringer du i helgen og de ikke kan løse det får du beskjed om at du må ringe tilbake over helgen, de ringer aldri opp deg. Det er nå 3 uker siden internett skulle være oppe å gå til oss, men 2 modem og 2 montør besøk til tross (og med modem nummer 3 på vei) ingen løsning i sikte. Problemet skal være en produksjonsfeil i modem serien deres. Virker som de har fått med seg det mest negative ifra Telenor...byråkrati. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Som topic sier dreier dette seg om en rekke hendvendelser til Canal-Digital.. Jeg tror dette er et VELDIG useriøst firma.. Canal-digital = Telenor. Så kan du jo selv avgjøre om du synes de er useriøse eller ikke Canal Digital er Canal Digital og Telenor er Telenor. Bare fordi at Telenor eier Canal Digital så betyr det ikke at de har noe felles bortsett fra eierne. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Som topic sier dreier dette seg om en rekke hendvendelser til Canal-Digital.. Jeg tror dette er et VELDIG useriøst firma.. Canal-digital = Telenor. Så kan du jo selv avgjøre om du synes de er useriøse eller ikke Det blir jo som å si at Volvo = Ford bare fordi Ford eier Volvo...? Volvo har fortsatt mye bedre biler enn Ford, selv om de er eid av FiksOgReparerDaglig... Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Deler (desverre) ikke deres oppfatning av Canal Digital. Er i prinsip litt lei alt med Telenor og de firmaene de er involvert i, men har hatt lite feil. Har kabelmodem, og har hatt det i et par år. De få gangene jeg har hatt problemere, som regel linjer som blir borte, har jeg ringt kundesevicen. De har umiddelbart sett på feilen. Hvis de ikke finner det med en gang har de løst det i løpet av neste dag. Ikke bare det, de har ringt tilbake og spurt om alt er ok for å få en bekreftelse. Jeg kaller det god kundeservice. Jeg har alltid ringt, aldri brukt epost. Arne M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå